Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Konstig fråga

Kanske dags att du börjar sätta gränser mot idioter. Du skulle inte ha haft sex med någon som ser dig som hor-material och det är dags att bryta kontakten med honom. "Det du sa var inte ok och jag vill inte ha med dig att göra. Jag blockar dig nu, lämna mig ifred."

• Anonym (S)
    Anonym (2024) skrev 2024-11-13 17:40:11 följande:
    Han kanske frågade för att  han vet att alla kvinnor vill få något för att de ska ha sex med en man. 
    Alla kvinnor säljer sig själva.. 
    .. 

Räknas det att "sälja sig själv" om man har sex med en man för att man själv vill ha sex...? Räknas det också som att "vilja få något"?
  • Anonym (S)
    Anonym (2024) skrev 2024-11-13 17:45:40 följande:
    Du betalar i rättvisa mellan könen då. 
    Hahaha betalar i rättvisa? :D Måste ha varit den märkligaste beskrivningen av ömsesidigt njutande jag någonsin hört.
  • Anonym (S)
    Anonym (2024) skrev 2024-11-13 17:48:05 följande:
    Syftet var då att kvinnan ville att sex mellan könen ska bli mer rättvist. 
    Kvinnan hade ett syfte med sexet som hon tycker att hon gynnas av. 
    Du har ingen aning vad du snackar om för så är det iaf inte för mig och jag känner inte en enda kvinna som har sex för att det ska vara rättvist mellan könen.
  • Anonym (S)
    Anonym (2024) skrev 2024-11-13 18:13:36 följande:
    Man kan tro att kvinnor tycker sex ska vara jämställt när man läser vad de klagar på.... 
    ..... nyheter24.se/nyheter/forskning/831722-inte-ens-sex-ar-jamstallt-forskning-visar-att-kvinnor-ger-mer-av-det-har
    .. 
    Det där var ju inte klagomål, bara statistik.
    Anonym (2024) skrev 2024-11-13 18:16:16 följande:
    Kvinnor skulle vara mer generösa under sexet, då antar man att de menar även vilket kön som är generösat innan någon har sex
    ..........
    ......... 
    Du ska inte anta så mycket. Sådana där siffror speglar inte vad som händer utanför sexet.

Jag har iaf sex för att jag VILL, inte som något utbyte eller något slags ställningstagande kring sexuell jämlikhet mellan könen. Hört talas om att även kvinnor kan bli kåta och vilja ha sex, utan att förvänta sig något i gengäld eller att "sälja sig själva"?
  • Anonym (S)
    Anonym (2024) skrev 2024-11-13 18:27:22 följande:
    Citat från artikeln. 
    Däremot är det någonting att tänka på för män som ligger med kvinnor, det är nämligen inte så schysst.
    Det är skribentens åsikter, inte från kvinnorna i undersökningen.
Svar på tråden Konstig fråga