Inlägg från: Anonym (R) |Visa alla inlägg
  • Anonym (R)

Jag gillar inte den jag blev i vuxen ålder

För att klargöra: 
    Jag blev ett missfoster. 
    Vad hände egentligen?
    När jag ser bilder på mig som barn/tonåring/yngre, vill jag bara gråta. Hur kunde jag svika mini-jag på detta sätt? 
    När jag var barn hade jag (flera) vänner, och jag både ville och kunna umgås.
    Detta kan jag inte i vuxen ålder. Jag vill inte ens ha vänner. 
    Jag är så otroligt bortgjord. 
    Jag föddes med autism. Sedan gjorde jag det tusentals värre genom att käka gluten med flit, för att jag var "kränkt", för att jag blev utredd mot min vilja. Detta med att käka gluten med flit=nocebo effekten och epigenitik, det har aktiverat vissa gener som har gjort min autism mycket värre.
    Jag har inte ens autism nivå 3, jag har autism nivå 100 000 :( 

Livet är oerhört tufft just nu. Senast idag så filmade en person mig på bussen :( 

• Svar på tråden Jag gillar inte den jag blev i vuxen ålder
  • Anonym (R)
    Anonym (?) skrev 2024-11-12 12:26:20 följande:
    Jag gillar inte den jag blev i vuxen ålder

Vad är det du inte gillar med dig själv? Något utseendemässigt eller ditt beteende?

Mitt beteende, att jag är ett missfoster. 

Ursäkta ordvalet, men jag är ett missfoster. Jag ser aldrig andra som missfoster, men jag ser mig själv som ett äckel och ett värdelöst missfoster. 
  • Anonym (R)
    Anonym (Em) skrev 2024-11-12 12:43:55 följande:

Vilket beteende föranledde att du blev filmad?

På riktigt, jag satt bara på bussen ingenting annat.

Men annat beteende, andra dagar kan ha föranlett detta. Jag bor i en småstad, och news(gossip) travels fast. 
  • Anonym (R)
    Anonym (S) skrev 2024-11-12 12:02:57 följande:

Kontakta vården och be om kontakt med terapeut.

Varför? 
    Vad exakt ska jag säga? 

Psykiatrin botar inte.  I bästa fall lindrar de, i sämsta fall förstört de ens liv, vilket jag vet allt om. 
  • Anonym (R)
    Det är en stor sorg för mig att när jag var yngre var jag en ganska fin människa, men sedan blev jag ett missfoster :(
Svar på tråden Jag gillar inte den jag blev i vuxen ålder