• Anonym (Ugh!)

Hon är närmare min ålder

Sen påstår vissa här att det är mycket ovanligt att gubbar dejtar unga kvinnor. Nää, skulle inte tro det. Det kallas gubbsjuka, om han lämnade din mamma för en yngre förmåga.

• Anonym (Ugh!)

Din pappa måste se väldigt bra ut eller så är han rik? Annars får välans inte gubbar unga kvinnor?

• Anonym (Ugh!)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-10 09:26:05 följande:
    Det är med en förkrossande majoritet som kvinnorna är dom som lämnar männen. Han kan ju blivit lämnad och haft turen att hitta en ny trevlig kvinna?
    Ja, så kan det förstås vara. Men konstigt om han blir lämnad av en äldre och lyckas byta upp sig. Nu har inte ts sagt hur det ligger till dessvärre, för det är ju lite skillnad om han lämnat eller blivit lämnad.
  • Anonym (Ugh!)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-10 09:29:38 följande:
    Han kanske har en fin personlighet, det är ju vad dom flesta kvinnor hävdar att dom vill ha.
    Kanske, men det finns många tillräckligt många yngre med fin personlighet som inte får kvinno, för att behöva välja en äldre. Men hon kanske gillar äldre förstås.
  • Anonym (Ugh!)
    Anonym (Helena) skrev 2024-11-12 05:42:58 följande:
    Liknande här.

Jag kvinnan är 58, min man är 46. Och här kommer det "värsta"... mitt äldsta barn är 40. Tungan ute

Det har aldrig varit ett problem, jag har fler barn som är (ganska mycket) yngre också, inga problem där heller.

Jag är tolv år yngre än min man, han är sex år äldre än min son. Fem år äldre än min svärdotter.
    So what?

Ligger kanske lite i att mitt barn är äldre, 20-åringar är ju knappt torra bakom öronen vilket ts verkligen bevisar. Plus att mitt barn är en son, vuxna män brukar inte grina över skitsaker.

Mina vuxna barn är glada för min skull. Det borde ts också vara, men hon växer förhoppningsvis till sig vad det lider.

"Närmare min ålder" va, näää inte i närheten.
    Du kommer inte känna likadant när han lämnar dig för någon ung het 25-30 åring sen. Passa på att njuta. Kvinnor är som vackrast när dom är unga.
Svar på tråden Hon är närmare min ålder