Sänkt hcg men ökning på gravtest?
Jag och min partner har tyvärr 7 missfall under det här året i bagaget. Nu fick jag positivt graviditetstest igen i slutet av oktober och har då fått komma på flera undersökningar på vår klinik. Vi gjorde ett vul i v 4 nånting och det enda man kunde se då var en förtjockad hinna i livmodern så fick lämna hcg som landa på 250. Två dagar efter det 518 och två dagar efter det tyvärr en sänkning till 465. Jag har haft små små blödningar från bim och nu efter hcg sjunkit har jag bara väntat på en blödning men det kommer ingen. Tog ett nytt test i förrgår -skulle då va i v 5+5 och det var hur starkt som helst? Alla tidigare tester var ganska svaga och cb digital har inte gått högre än 2-3 v. Imorse tog jag ett digitalt som visar 3+ och jag blir så förvirrad om vad som sker i kroppen. Har en ny tid för undersökning på måndag. Det jag undrar över är väl om fler upplevt samma händelseförlopp som vi och hur det gick till slut? Jag är inställt på att genomgå abort då det inte verkar vilja komma ut av sig själv den här gången..