Kan någon snälla försöka hjälpa en hjärtekrossad kvinna!
Jag skulle behöva få lite input från er, jag är totalt hjärtekrossad och vet inte hur jag ska kunna ta mig vidare =(
Mitt numera ex, som jag varit tillsammans med i två år berättade helt plötsligt att han bara kände för mig som en vän. Jag förstod inget, vi har haft det riktigt bra under våra två år med mycket kärlek från båda håll. Han har hållit mycket inom sig och grät inför mig för ca fyra veckor sedan. Han hade då inte gråtit på 12 år. Det verkar som att innan han grät, kände han mer för mig men efter att han lättat på sitt lock insåg han att han inte älskade mig. Mina känslor har bara fördjupats medan han troligen bara känt för mig som en vän men trott att det var känslor, inte vet jag!
Vad ska jag göra? Igår träffades vi, jag tog mina saker han hade och han fick sina! Vi grät båda två, han säger att han tycker om mig jättemycket och gärna träffar mig och hittar på saker. Jag sa blankt nej, att jag fortfarande älskar honom och vill slicka mina sår.
Fler som varit med om detta? Jag kan förstå att sånt här kan man komma på efter några månader men TVÅ ÅR? Han säger att han ska gå och prata med någon. Han har också sagt att han har väldigt svårt med känslor överlag och troligtvis har svårt att känna djupa känslor för någon.
Jag är helt knäckt =(