• Tukt

Min kille är rasist?

Det där med att göra skillnad på sak och person fungerar sällan. Anledningen är det inte "bara är åsikt", utan en värdegrund som dyker upp lite över allt.
    Du bör kanske först fundera på varför du föll för honom. Förmodligen finns det något där, som du inte skulle vilja attraheras av igen. För ett "igen" kommer det nog bli, vare sig rätt omgående eller på sikt.

• Tukt
    Anonym (haha) skrev 2024-11-09 12:56:01 följande:
    Ne bästa vore ju om samhället funka, de bästa vore ju om ni glada tog er tid , åkte ut i orten med saft å bulle å blev kompisar , så slipper polisen de och skattepengar som kan föra nytta på andra ställen!?
    Så vad har det med känslor och relationer att göra?
  • Tukt
    Anonym (CT) skrev 2024-11-11 22:20:07 följande:
    Ah okej "främlingsfientligaaaaaAaa åsikter". Jag kanske kan rekommendera dig en pojkvän från irak? Så du får chansen att dela säng du med en 9 årig flicka...

www.aftonbladet.se/nyheter/a/al8007/iraks-lagforslag-ha-sex-med-nioaringar

Deras kulturer är så snälla.
    Hur går det där i hop? Seriöst nyfiken.
    TS ska skaffa en irakisk pojkvän för att hon ska få ligga med en nioårig flicka?
  • Tukt
    Anonym (CT) skrev 2024-11-11 22:48:30 följande:
    Xenia ska skaffa sig en irakisk pojkvän eftersom att hon älskar andra främlingskulturer och tycker dom är så bra och nice. 
    Det var inte det du skrev. Skrämmande hur många som säger sig vara nationalister knappt kan skriva en rad svenska.
Svar på tråden Min kille är rasist?