Inlägg från: Anonym (CT) |Visa alla inlägg
  • Anonym (CT)

Min kille är rasist?

Anonym (Hur tänka?) skrev 2024-11-08 18:29:03 följande:
    Jag har tagit upp att allas lika värde ÄR en grundläggande värdering för mig som jag inte kan bortse från.
    Ja, vi har förstått att det är jätteviktigt för er i vänstern just det här. Frågan är om islam tyckte samma sak som er när de tog kristna sexslavar förr i tiden? 

En bok som inte har ändrats på 1500 år just nu föresten.

Men usch ja, fy för kristendomen! Du har aldrig tagit upp "rasismen" med att han är kristen?
  • Anonym (CT)
    Anonym (CT) skrev 2024-11-10 18:39:05 följande:
    Ja, vi har förstått att det är jätteviktigt för er i vänstern just det här. Frågan är om islam tyckte samma sak som er när de tog kristna sexslavar förr i tiden? 

En bok som inte har ändrats på 1500 år just nu föresten.

Men usch ja, fy för kristendomen! Du har aldrig tagit upp "rasismen" med att han är kristen?
    Sen är han säkert vit också, vilken jäkla kombination av rasism det är som du är kär i.. 
  • Anonym (CT)
    Xenia skrev 2024-11-10 18:42:25 följande:
    Vad är det för OT-nonsens?
    Vad är det som är OT-nonsen? Vi vet att det är såhär ni faktiskt tänker. 

Att bli kristna slavar är säkert tio gånger bättre.
  • Anonym (CT)
    Xenia skrev 2024-11-11 00:38:21 följande:

Vilka "ni" syftar du på? Alla som inte är rasister och/eller röstar på SD?

"Kristna slavar", du skriver OT-skit.

Skit...? Är det här bara ett påhitt från mig då menar du? 

www.so-rummet.se/fakta-artiklar/araberna-del-6-det-muslimska-slaveriet

Rasism? Menar du som i "att se ner på andra människor som inte tillhör den egna rasen"? Det måste du gilla om något ju, då det låter rätt muslimskt.. 

"Slavar togs alltså alltid från andra länder och andra folkslag. Detta var i sin tur en av förklaringarna till den föraktfulla inställningen till slavarna. De kom ju från andra kulturer, hade annan hudfärg, religion etc. De var främmande, avvikande. Förakt för dom andra - det vill säga rasism och avståndstagande från främlingar har urgamla rötter och har funnits i alla tider."

Läs på lite istället för att prata hela tiden.  

Jag gissar att du och TS tycker att "svenskens rasism", är värre än någon rasism någonsin?

Vita blir inte rånade här i sverige bara för att den är vit? 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (CT)
    Lynx123 skrev 2024-11-11 22:33:05 följande:
    Vad dillar du om??? Hur har det med den här tråden att göra???
    Vi dillar om hur sjuka ni andra är.
  • Anonym (CT)
    Tukt skrev 2024-11-11 22:45:10 följande:
    Hur går det där i hop? Seriöst nyfiken.
    TS ska skaffa en irakisk pojkvän för att hon ska få ligga med en nioårig flicka?
    Xenia ska skaffa sig en irakisk pojkvän eftersom att hon älskar andra främlingskulturer och tycker dom är så bra och nice. 
  • Anonym (CT)

Och det kan ju TS göra med, så slipper hon kulturen som är svensk, vit och dålig eller vad det nu är. 

• Anonym (CT)
    Xenia skrev 2024-11-11 23:11:07 följande:
    Var har jag skrivit det? TS tror på människors lika värde och du börjar dilla om irakisk pojkvän. TS frågar inte "ska jag välja en irakisk pojkvän?" eller "Är Irak ett bra land att flytta till?".

Du skrämmer bort TS med all din OT.
    Tror du att du behöver skriva det rakt ut bara för att det ska vara uppenbart att du vörnar dessa kulturer mer än våran egna? 

Kan sätta pengar på att du sitter och slänger dig med ord som rasist och främlingsfientlig i trådar som lyfter "andra kulturer" så fort som du är inne här.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Min kille är rasist?