Anonym (Hur tänka?) skrev 2024-11-08 20:19:46 följande:
Jag har haft lite svårt under åren att träffa någon. Är väl lite för blyg och osäker, och har ofta blivit ratad och dumpad. Så är en liten rädsla och sorg i att ?tänk om detta var min sista chans att träffa en kille som accepterar mig för den jag är?? han är den första jag träffat som inte skäller på mig eller försöker ändra på den jag är, utan omfamnar mig precis som jag är.
med det sagt så NEJ det finns inget i mig som vill riskera att mina eventuella framtida barn växer upp med en förälder med de sunkiga värderingarna. Jag behöver nog bara få diskutera anonymt med folk som inte känner oss.
tack för ditt svar, jag hoppas du har rätt att det finns bättre!
Lycka till, tror det är viktigt att lufta sina tankar. Om han är så pass aggressiv utåt sett så tror jag inte det dröjer länge till han även visar det inåt. Skulle nog kolla upp om han har någon dom mot sig. Han verkar vara en vandrande röd flagga, sånt brukar visa sig mer tydligt när kvinnan blir gravid. Och ja, som någon nämnde så ligger rasism och kvinnoförakt som hand i handske
Sen så verkar du vara insnärjd av tanken av att ha ett förhållande, ett förhållande har man med någon som tillför positivitet. är det någon som gör tillvaron sämre (en aggressiv rasist) så är är förhållandet inte värt det.