Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Min kille är rasist?

Jag har försökt vara tillsammans med rasister och nazister?. Helt seriöst. Lämna. Sånna där värderingar spiller över på fler saker? som kvinnosyn, barnsyn m.m

Det finns inget mer att hämta av honom så lämna. 

Och var för guds skull inte naiv nu och tro att han menar väl innerst inner och allt annat. Du behöver fatta beslut inför dina framtida barn? och du har tid på dig. Lämna honom ikväll Och träffa en ny imorgon. 

• Anonym (Nej)
    Anonym (r) skrev 2024-11-08 19:07:36 följande:

Han har bra värderingar i övrigt men använder n-ordet, pratar nedsättande om butiksbiträdens hudfärg och använder jävla bög som skällsord... Nejdu.

brukar ingå kvinnoförakt i det där?. Men enligt rasisterna så är det bara invandrare som är dumma mot kvinnor?. dom är snabba på att kommentera alla möjliga saker så länge det handlar om män från andra länder? typ hedermord och sånt. Men när deras etniskt svenska vänner köper sex, slår sin fru eller våldtar då är det fake news. Nej, jag har inte höga tankar om rasister. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (sdare) skrev 2024-11-09 12:31:32 följande:

Vadå?!
    30 procent av alla svenska män röstar på sd.

Det betyder inte att det blir mindre osmakligt för det. Bara för att många tycker en sak så blir det inte med automatik okej. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (haha) skrev 2024-11-09 12:56:01 följande:
    Ne bästa vore ju om samhället funka, de bästa vore ju om ni glada tog er tid , åkte ut i orten med saft å bulle å blev kompisar , så slipper polisen de och skattepengar som kan föra nytta på andra ställen!?
    Jag har jobbat på med dessa unga herrar på högsta säkerhetsklass?. Kan inte se något mer problematiskt än SD:s politik?. 
Svar på tråden Min kille är rasist?