Varför har så många killar svårt för att höra av sig och vad gör man?
Jag fattar Ts din känsla, att man egentligen vill vara glad och härlig när man ses men är det något som ligger och pyr och stör så blir man ju inte den bästa versionen av sig själv.
Om du känner att du inte kan spela glad riktigt så hade jag avbokat i ditt fall, för det kanske sätter lite griller i huvudet på honom med om du vart som mig i min sits och fått ta tag i mycket på egen hand och styra upp er mellan...
Kollar och en tumme upp som emoji - njaa fattar inte varför han är så kort i sina svar. Liksom sist skrev han bara VI kan höras nästa vecka.
Det gemensamma med dessa svar från hans sida är ju definitivt att han inte vill tacka nej till mig men skjuter liksom upp det gång på gång som att det får vänta hela tiden ( hade han absolut INTE velat träffas mer så hade han skrivit det, för tro mig han är den ärligaste person jag någonsin stött på, och ibland kanske lite för ärlig haha.)
Liksom vad samma sak här - såååå långt är det ju inte till helgen nu och han borde veta om han kan ses eller inte.
Och detta med högtalaren - inte ett ord i hans sms om han har bestämt sig?
Och detta med VI hörs nästa vecka som han skrev i fredags- återigen uppenbart att han inte hade tagit kontakten om inte jag skrivit och frågat om en träff hans kommande helg. Det var inte den känslan man fick av svaret ? kollar ? iallafall.
Blir också putt och less när det är såhär Ts..
Tror du har rätt i att han nog hade varit tydlig med om han inte velat träffa dig. Men att som det är nu så verkar det inte vara prio för honom.
För det är ju så typiskt det där med hur man beter sig, att det kan vara avgörande för hur ett intresse ökar eller minskar.
Det jag inte förstod med mig själv förut, det var att det är så sjukt lätt att avslöja sin angelägenhet. Och att det är så tydligt när du följer dina egna ramar för vad som är sunt och bra för dig. Dessa två tillstånd har gett mig helt olika resultat i kontakten med män.
Men så länge du inte är hel och fått bearbeta det som gör att du beter dig så här i början av en kontakt så kommer det att fortsätta på samma sätt. Både du och han går miste om något jättefint pga att ni kommunicerar olika.
För det är stor risk att han har ögonen på någon annan och att du är en reserv. Men du skulle mycket väl kunna bli den han har ögonen på om du lär dig leva i det som faktiskt händer istället för i dina behov.