Varför har så många killar svårt för att höra av sig och vad gör man?
Fortfarande inget livstecken från hans sida varken vare sig det gäller högtalaren han kunde få eller något annat...
Även att det var han som skrev att Vi kan höras nästa vecka så verkar han vänta in kontakten från mig?
Fär såhär lång tid ska det ju inte behöva ta att svara på om man vill ha en utav dom där högtalarna till sig eller sin dotter?
Det är ju liksom inget livsavgörande beslut han ska ge besked om?
Han tänker säkert detta nu och är Helt cool lugn som helst typ att ? äsch hon hör säkert av sig i dagarna som vanligt och förekommer om att både höras och ses när det passar henne, och då kan jag svara om högtalaren ?
Är det udda att fortfarande inte ha hört ifrån honom trots att det bara är 1,5 dag in i nya veckan? Eller bara jag som är så ovan att hålla mig borta och låta saker ta tid kanske?
Jo men du vet, nu är det ju din idé om när han borde svara. Du har gett honom ett erbjudande. Sen är det hans ansvar ta hand om det. Nu är du fixerad vid hans engagemang och nästa träff. Han tänker kanske inte ens på högtalaren.
Samtidigt ja det är för tidigt utgå från att han redan borde hört av sig. Och som du säger ligger det nog i bakhuvudet att du ändå kommer höra av dig. Han tar nog det med högtalaren som att du hittat en anledning till att ses. Sånt märker man.
Så det ända du kan göra är att träna på att inte försöka tänka ut vad han tänker och borde. Du och ditt, det är det som gäller. Dvs, du har erbjudit en högtalare! Hans del är att ta hand om det. Ingen mer.
hjärnan älskar att älta i cirklar. Träna att bryta tankarna. Få in något annat.