• eija76

Varför har så många killar svårt för att höra av sig och vad gör man?

Anonym (Hmm) skrev 2024-12-19 06:44:38 följande:
    Jo det hoppas jag också... Men vi har andra problem att reda ut och jag är inte säker på hur länge vi kommer att fortsätta ses. Jag vill inte ta det här i tråden, men jag känner att han inte alls tar hänsyn till mina känslor utan tycker att det är saker jag får hantera på egen hand. Om man inte kan kompromissa så har man inte mycket till framtid. Just nu tar det emot att ens önska honom en god natt. Det är meningen att vi ska ses till helgen och jag känner mig inte alls glad. Jag vet inte om jag kommer att vara på bra humör, medelbra, bitter, känslokall eller något annat.

Kollar, ja det var ju inte mycket till svar. Men gör så att du backar nu då och låter honom ta bollen? Han kan väl ha varit upptagen idag, men det borde vara han som hör av sig med besked.
    Var så ärlig och tydlig i samtal med honom du känner är möjligt utan att vara typ otrevlig. Vet inte hur länge ni setts men att vara ärlig med sina känslor och begränsningar är ju en bra grund i såna här situationer. 
Svar på tråden Varför har så många killar svårt för att höra av sig och vad gör man?