Varför har så många killar svårt för att höra av sig och vad gör man?
Och jag vill inte vara den som jagar, frågar om vi ska ses osv.
Det är iaf så alla mina förhållanden har börjat att det är hon som jagat mig. Det motsatta fungerar absolut inte.
Och jag vill inte vara den som jagar, frågar om vi ska ses osv.
Ja, så har det alltid varit. Mannen är den som frågar ut kvinnan, och det är kvinnan som visar att hon vill ringa/prata/skriva.
En del män kanske är lite tröga och vet inte att när en kvinna ringer är det upp till han att fråga. Men det är hans jobb att möta upp dig där, så du ska inte fråga. Du behöver inte hålla på och säga att du saknar han om det är för tidigt för allt det där. Men en bit in i ett förhållande kan det ju vara trevligt att få höra något sånt med.
För mig som kille har upplevelsen och upprinnelsen till relationen varit typ såhär...
En tjej står bredvid mig och är intresserad när jag pratar. Hon börjar dyka upp lite här och var. Hon är intresserad av en och ställer massa frågor. Sen har jag förstått att hon är intresserad av något mera så jag har typ frågat, skall vi "dejta"?.
Hon har alltså aktivt faktiskt visat mig klart och tydligt att hon vill vara väldigt nära. Men hon har inte överöst med komplimanger eller visat något alls, mer än att hon gillar mest att prata.
Jag skulle tyvärr tolka det som att han inte är så intresserad. Två veckor är lång tid när man dejtar.
Men visst kan du höra av dig ändå om Du verkligen vill.