Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Ska man lägga sig i ?

Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 19:50:12 följande:
    När ska du erkänna att du ljuger om saker jag skriver?
    Det går att se att ingen här sitter och ljuger utom du...
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 19:50:12 följande:
    Om den stora "lögnen" är att det inte var du som just skrev inlägg nummer två.. Som det verkar som att problemet är här..

Så får du ju ha i åtanke  att jag skrev precis redan innan det att "det är ingen annan utom du som skrivit". Ergo menar jag av de inläggen du skrivit.. 

Du vet när du skrev inlägg nummer två? Jag gör ju liksom inte som du och tror att du sitter ihop med den som skrev  nått innan dig. 

Det var alltså inte du som skrev inlägg nummer två i tråden, var de DET du ville komma fram till? Fast trycker man på visa endast är det ju faktiskt det.

Varför ljög du?
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 20:05:05 följande:
    Lögnen är att jag aldrig har skrivit att ts dotter inte är någon kompis, som du påstår.
    Det har du visst det klart och tydligt skrivit i inlägg nummer två som du själv skrev, vilket jag sagt redan sen du började spamma skiten.. Och du började påstå att du inte skrivit inlägg nummer två i tråden som ett ......... ..
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 20:05:05 följande:
    Kommer aldrig att ske eftersom det inte är någon annan än du som skrivit det här inne. Hur många gånger ska man behöva förklara så basala jävla saker för dig innan du förstår det? 
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 15:49:58 följande:
    Nej, det är fortfarande inte utfrysning. De tre är ett kompisgäng, din dotter är inte en del av det
    Weird take...

"Din dotter har tre vänner som hon hänger med... Men hon är inte någons kompis." 
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 20:18:12 följande:
    DU LJUGER. När ska du erkänna att du ljuger om saker jag skriver?
    Så där, nu kan man se vad DU har skrivit... Så kan du sluta tjata om det!
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 20:24:14 följande:
    JAG HAR INTE SKRIVIT SÅ. DU LJUGER, IGEN.

Jag ljuger inte, jag bara förklarar kontentan av allt skit du sitter här och skriver. Det är bara du som ljuger att det där inte är utfrysning. 
  • Anonym (C)
    Studentpappa skrev 2024-11-07 20:26:59 följande:

retarderd...

wut?
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 20:34:21 följande:
    Du ljuger! Om ett flertal saker! När ska du erkänna att du ljuger om saker jag skriver?
    jag citerade dig direkt, så det är bara konstigt när du påstår att man ljuger. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (Förälder) skrev 2024-11-08 07:36:56 följande:

Men alla fyra va hemma hos oss för ett tag sen, de hade jätteroligt, det hördes och ingen ville gå hem efter flera timmar. Vilket gör att jag tycker det känns som en ?grej? de andra tre gör , att de har ?fastnat? i att de ska leka tre från när det var tjafsigt i trean . 

Jag tror att problemet är att det är sårande om man inte förstår att det går att fixa flera.

oftast blir vi sårade om vi har lite utav något som vi gillar och det försvinner utan att vi kan göra något åt det.

Men lösningen på det är ju att börja leka med lite flera, för då så har man fler val. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Förälder) skrev 2024-11-08 10:27:56 följande:

Vi uppmuntrar ofta att hitta fler vänner men hon tycker det är svårt hur man skaffar nya vänner . Hon kan prata och umgås i skolan med fler grupper men att komma in i dessa grupperingar är svårt.

Misstänkte att hon tycker det och att det är därför hon är ledsen. Tror inte att hon klarar det kanske? Men det gör hon säkert, om du kan lära henne hur man faktiskt gör det. Eller hjälper henne in i en sportgrupp eller något. Vips så har man nya vänner, och glömmer bort att de gamla faktiskt finns ens. 
  • Anonym (C)
    Anonym (C) skrev 2024-11-08 10:33:01 följande:
     Tror inte att hon klarar det kanske? 
    Uppmuntran eller självförtroendet? 
Svar på tråden Ska man lägga sig i ?