Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Ska man lägga sig i ?

Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:51:15 följande:
    Har många lösningar, men det är svårt att föra en konversation här inne eftersom mobbaren (du) enbart sitter här och spammar.

Kanske fast i sin egna offerkofta? Nej, du är ingen utfrysare, du vill bara inte umgås med just den där alls. 
    Kan du erkänna att du hade fel? Du kommer med personliga påhopp redan från start, ljuger om vad jag skriver, överdriver det som faktiskt står och bara fortsätter vara otrevlig.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:54:03 följande:
    Varför ska jag erkänna att jag hade fel för, är det viktigt eller något för att du ska få känna någon "makt"?
    Därför att du har ägnat ungefär halva tråden åt att hacka på mig och gjorde en väldigt stor affär av det du påstod att jag hade skrivit. Klarar du inte av att erkänna att du hade fel? Fine, alla kan som sagt se själva att du ljuger om det.
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:54:32 följande:
    Eller ännu bättre fråga, hade jag fel på något alls? 
    Låt mig återigen citera dig där du ljuger om vad jag skrivit:

#18 Du/.../säger att dottern inte är någon "kompis".. 

"Din dotter har tre vänner som hon hänger med. Men hon är inte någon kompis" Det var det ingen annan här som skrev förutom du. 

Det har du visst i inlägg två och alla här kan se det.

Jag skrev att du har det i ditt skrivna inlägg nummer två. Men nu förstår jag, du har läsproblem..
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 18:00:07 följande:
    Stfu...
    Hahaha :) Jag skulle iofs kunna citera alla inlägg där du inte gör annat än att komma med påhopp och är sjukt otrevlig, men det ser man lätt genom att välja enbart dina inlägg där ungefär 90 % går ut på att hacka på mig. Apropå mobbarmentalitet, som du så gärna ville dra upp....
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 18:01:15 följande:
    Stfu... och sluta härja.. 
    Den enda som härjar är du själv. Ta en titt på dina inlägg! 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 18:27:08 följande:
    Ta en titt på dina och försök förklara för oss andra vart du såg att TS försökt att "Tvinga" nån att leka..
    Snyggt sätt att försöka smita undan. Kan du erkänna att du hade fel?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 18:27:08 följande:
    Ta en titt på dina och försök förklara för oss andra vart du såg att TS försökt att "Tvinga" nån att leka..
    Men om du vill kan vi ta omgång två av "C ljuger om vad andra skriver". Då har du två saker att backa på.

Ta en titt på mina inlägg och försök förklara var jag säger att ts har försökt tvinga någon att leka.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 18:49:35 följande:
    Varför skulle jag ta och erkänna något som inte ens har hänt?...

Du kan sluta spamma tråden nu med samma inlägg när du vet själv att det inte kommer hända, dvs att jag på något sätt skulle säga förlåt för det beteende som du har haft här inne.. Och försök att förklara vart du läste in att TS har försökt att tvinga folk o umgås? 
    Du menar att du påstår att jag skrivit saker som sedan visar sig vara fel, men det har aldrig hänt...?

Lugn du, jag fortsätter tills du ger upp eller tills du erkänner att du ljuger om vad jag skriver. Nu har vi två saker du har ljugit om dessutom. Förklara själv exakt var jag påstår att ts försöker tvinga folk att umgås (lögn 2).
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 18:54:42 följande:
    Jag menar att du försöker få mig att säga förlåt för nått som inte ens har hänt.. Dvs att jag skulle ljugit.. 

Fast saker du själv har ljugit om är ju sånt som att hon inte skulle blivit utfryst.. 
    Nej, du behöver inte alls säga förlåt. Du kan erkänna att du hade FEL. Det räcker. För du HAR ljugit om vad jag skriver, nu inte bara en utan två gånger.

Det är min åsikt, inte en lögn. Det DU ägnar dig åt är däremot ren och skär lögn när du påstår saker som inte är sant och som vem som helst kan läsa i den här tråden inte har hänt.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 18:56:03 följande:
    Imponerande taktik det där. Att kalla andra för lögnare eller otrevliga, när det är du som börjar vara otrevlig och dessutom bara ljugit.
    Nej, det var DU som valde att tilltala mig och vara otrevlig redan från start. Det är DU som ljuger om vad jag skriver. Jag har däremot inte ljugit en enda gång, återigen en väldigt genomskinlig taktik från din sida att försöka dra fokus från vad DU gör.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:00:52 följande:
    Det är precis det du vill. Att jag ska be om ursäkt eller säga förlåt, så du får känna att du inte gjort nått fel. Även fast det är du som har gjort det.

Ta ansvar för lilla dig så att du inte har nått fel.
    Jag har uttryckligen skrivit att jag inte behöver ett förlåt, varför fortsätter du påstå saker som inte är sant? Hur kan det vara JAG som gjort fel när DU är den som ljuger om vad jag har skrivit?
Svar på tråden Ska man lägga sig i ?