Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Ska man lägga sig i ?

Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 17:25:47 följande:
    Inlägg två skrevs för det första av ts! Och igen, jag har inte skrivit det du påstår!
    Jag skrev att du har det i ditt skrivna inlägg nummer två. Men nu förstår jag, du har läsproblem.. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 17:30:58 följande:
    Som sagt, vad får du ut av att kasta skit på andra?
    Vad får du ut av att gaslighta TS, och säga att hennes dotters kompisgäng, hör hennes dotter inte in i? 
  • Anonym (C)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:32:21 följande:
    Vad får du ut av att gaslighta TS, och säga att hennes dotters kompisgäng, hör hennes dotter inte in i? 
    "uhuuuhuuuuu, det är din egen dotters kompisgäng, men det hör hon inte in i.... Det är inte att va utfryst!"

mobbar mentalitet? 
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 17:34:17 följande:
    FAKTA: De leker alla i skolan och hon leker en och en men hon får aldrig vara med när dessa ska leka tre.
    Fakta: dom brukade leka allihop, och nu får hon ej vara med. 

Men du påstår att det inte är att vara utfryst? 
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 17:36:11 följande:
    Apropå mobbarmentalitet, hade du något svar på detta eller?
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 17:30:58 följande:
    Återigen: Jag har inte skrivit det du påstår, varken i mitt andra inlägg eller i något annat.
    Jag kan börja svara på dina frågor när du slutar härja runt. Alla utom du kan ju se vad fan du har skrivit.
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 17:39:18 följande:
    Jajamänsan, alla kan se mina inlägg och där det klart och tydligt syns att du ljuger!
    Ja, baserat på alla likes här i tråden, så syns det verkligen att vi alla håller med dig....

Vilken verklighet är det du faktiskt lever i? 
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 17:40:15 följande:
    Det är exakt det jag säger. De vill inte ha med henne i gruppen av någon anledning, de måste inte. Men jag antar att alla andra tjejer i klassen isf också är utfrysta.
    Va? nu blir ju dina försök till att legitimera denna Utfrysning utav dottern enbart pinsam...
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 17:44:30 följande:
    Du får tycka vad du vill.
    Då tycker jag att det är bättre att du är tyst, så folk kan diskutera lösning nu. 

Om hon har fått umgåtts förut och nu ges kalla handen utav gruppen varje gång som hon försöker är det ufrysning vare sig du vill liknas vid sånt beteende eller inte...
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 17:44:30 följande:
    De är inte skyldiga att umgås i grupp och det kallas inte utfrysning för det, hur gärna du än vill dra på ts och hennes dotter en offerkofta.
    offerkofta? Härligt språkbruk..

Utfrysning är en form av social avvisning eller emotionellt distanserande. Det är en av metoderna som kan förekomma vid mobbning.

Social avvisning uppstår när en person eller grupp avsiktligt undviker att associeras med, och vanemässigt undanhåller sig en individ eller grupp. Det kan vara efter ett formellt beslut av en grupp, eller att en mindre formell grupphandling sprider sig till alla i gruppen som en form av solidaritet.

• Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 17:49:04 följande:
    Detsamma! Du kan ju försöka komma med några lösningar istället för att hoppa på andra till exempel. Kan du erkänna att du hade fel?
    Har många lösningar, men det är svårt att föra en konversation här inne eftersom mobbaren (du) enbart sitter här och spammar.

Kanske fast i sin egna offerkofta? Nej, du är ingen utfrysare, du vill bara inte umgås med just den där alls. 
Svar på tråden Ska man lägga sig i ?