Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Ska man lägga sig i ?

Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:23:25 följande:
    Det har du visst i inlägg två och alla här kan se det. 

Men det är uppenbart att du är för dum för att vara tyst. 
    Inlägg två skrevs för det första av ts! Och igen, jag har inte skrivit det du påstår!
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:26:12 följande:
    Nu börjar du igen... Det är nog ingen här som tror att TS vill tvinga någon att umgås med hennes dotter om hon inte skulle vara uppskattad där och omtyckt..

Problemet här är ingen utom du och din egen fantasi. Tror du på riktigt att det är så som människor funkar eller drar du bara upp någon random stereotyp? 
    Som sagt, vad får du ut av att kasta skit på andra? Förslaget att prata med föräldrarna har kommit upp i tråden och det är ingen bra lösning. Om du har något vettigt till ts så varsågod att berätta!
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:27:06 följande:
    Jag skrev att du har det i ditt skrivna inlägg nummer två. Men nu förstår jag, du har läsproblem.. 
    Återigen: Jag har inte skrivit det du påstår, varken i mitt andra inlägg eller i något annat. Den som har läsproblem är tydligen du själv.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:32:21 följande:
    Vad får du ut av att gaslighta TS, och säga att hennes dotters kompisgäng, hör hennes dotter inte in i? 
    Ännu fler påhopp och halmgubbar! Du vet nog inte vad termen betyder. Ts beskriver ju svart på vitt hur situationen ser ut. Påstår du att jag har fel? Att dottern ÄR en del av gänget? Varför får hon då inte vara med och leka i grupp? FAKTA: De leker alla i skolan och hon leker en och en men hon får aldrig vara med när dessa ska leka tre.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:34:49 följande:
    "uhuuuhuuuuu, det är din egen dotters kompisgäng, men det hör hon inte in i.... Det är inte att va utfryst!"

mobbar mentalitet? 
    Nej, man är inte utfryst för att folk inte längre känner för att leka med en.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:34:49 följande:
    "uhuuuhuuuuu, det är din egen dotters kompisgäng, men det hör hon inte in i.... Det är inte att va utfryst!"

mobbar mentalitet? 
    Apropå mobbarmentalitet, hade du något svar på detta eller?
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 17:30:58 följande:
    Återigen: Jag har inte skrivit det du påstår, varken i mitt andra inlägg eller i något annat.

• Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:38:09 följande:
    Jag kan börja svara på dina frågor när du slutar härja runt. Alla utom du kan ju se vad fan du har skrivit.
    Aha, kodsnack för "jag hade fel men vägrar erkänna det så jag drar till med fler personliga påhopp så jag slipper svara".

Jajamänsan, alla kan se mina inlägg och där det klart och tydligt syns att du ljuger!
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:36:41 följande:
    Fakta: dom brukade leka allihop, och nu får hon ej vara med. 

Men du påstår att det inte är att vara utfryst? 
    Det är exakt det jag säger. De vill inte ha med henne i gruppen av någon anledning, de måste inte. Men jag antar att alla andra tjejer i klassen isf också är utfrysta.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:41:45 följande:
    Va? nu blir ju dina försök till att legitimera denna Utfrysning utav dottern enbart pinsam...
    Du får tycka vad du vill. De är inte skyldiga att umgås i grupp och det kallas inte utfrysning för det, hur gärna du än vill dra på ts och hennes dotter en offerkofta. Det hjälper ingen.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:40:34 följande:
    Ja, baserat på alla likes här i tråden, så syns det verkligen att vi alla håller med dig....

Vilken verklighet är det du faktiskt lever i? 
    Det är inte likes som avgör vad som är sant! Du ljuger om vad jag har skrivit, kan du erkänna att du hade fel?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:46:50 följande:
    Då tycker jag att det är bättre att du är tyst, så folk kan diskutera lösning nu. 

Om hon har fått umgåtts förut och nu ges kalla handen utav gruppen varje gång som hon försöker är det ufrysning vare sig du vill liknas vid sånt beteende eller inte...
    Detsamma! Du kan ju försöka komma med några lösningar istället för att hoppa på andra till exempel. Kan du erkänna att du hade fel?
Svar på tråden Ska man lägga sig i ?