Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Ska man lägga sig i ?

Nej, man ifrågasätter inte varför ens barn inte får vara med och leka. Vänskaper kommer och går. Det bästa är om hon försöker hitta andra att vara med.

Att inte få vara med och leka är INTE att bli utfryst. De vill bara inte leka med henne längre och har ingen skyldighet att inkludera henne, det måste man acceptera.

• Anonym (Nej)
    Anonym (Förälder) skrev 2024-11-07 15:40:32 följande:

Vänta nu , jo de vill leka med henne då de frågar henne en och en annars. Och de leker bra i skolan . Men när dessa ska leka tre är det stopp. 

Tro mig vi försöker uppmuntra henne att hitta fler vänner ! 

Jag anser nog att får tre av fyra vara med och de säger nej är det utfrysning. De säger nej när hon frågar . Vad är det annars ? Inte schysst iaf . 

Nej, det är fortfarande inte utfrysning. De tre är ett kompisgäng, din dotter är inte en del av det gänget, oavsett att de tre kan leka med henne på egen hand.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Förälder) skrev 2024-11-07 15:52:55 följande:

De har alltid vart dessa fyra i 5 år så varför skulle hon inte va endel av gänget menar du !? 

Hon är inte det längre, verkar rätt tydligt..? Som sagt, vänskapsgrupper ändras med tiden.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 16:04:10 följande:

Men sluta härja förhelvete.. Fattar väl vem som helst att ungarna förmodligen har fryst ut henne. 
    Härja....? Snacka om att eskalera saker i onödan.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 16:47:36 följande:
    Jaha, det var det du försökte med och nu ska du försöka projicera?
    Den enda som håller på med små halmgubbar och annat skit är du själv. Du behöver inte alls tillskriva mig reaktioner eller egenskaper som är totalt ihopfantiserade. Vad får du ut av det i en sådan här tråd? Håll dig till ämnet kanske?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 16:57:38 följande:
    Gå och lägg dig istället för att leka "psykolog" då det är du som är problemet. 
    Varför så otrevlig? Det enda du skriver till mig är otrevligheter och personliga påhopp. Ta en titt i spegeln!
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:11:25 följande:
    Är ju du som försökte vara otrevlig.. Varför Projicerar du?
    Nej, jag har inte varit otrevlig, varken mot dig eller någon annan. Om du inte tål att andra ger sin syn på saken så kanske ett diskussionsforum inte är rätta platsen för dig. Det är du som kommer med påhopp om att "härja" och allt möjligt skit.
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 16:04:10 följande:

Men sluta härja förhelvete.. Fattar väl vem som helst att ungarna förmodligen har fryst ut henne. 
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 16:47:36 följande:
    Jaha, det var det du försökte med och nu ska du försöka projicera?
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 16:57:38 följande:
    Gå och lägg dig istället för att leka "psykolog" då det är du som är problemet. 

• Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:18:08 följande:
    Du härjar ju som om du själv skulle vara en del av kompis gänget, och säger att dottern inte är någon "kompis".. 

Märks att du är en av de här utfrysarna själv. Det du skriver är helt sinnesjukt. 
    Jag härjar inte ett dugg. Jag ger ts min syn på frågeställningen. Jag har inte sagt att dottern inte är någon kompis men hon är tydligen inte en del av gänget längre. Håll åtminstone koll på vad andra skriver om du ska klaga.

Ja men fortsätt bara. Den som håller på med mobbning är du själv.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:16:27 följande:
    Att påstå att TS tror att någon skulle vara SKYLDIG att leka med hennes dotter som du gjorde, är något riktigt jävla otrevligt..

Kan du inte fatta att TS skriver tråden enbart för att hon tycker att det är jobbigt att se hennes dotter komma hem ledsen för att hon inte får vara med det gänget som har påstått vara hennes KOMPIS krets. Är det lika bra o vara helt tyst.
    Du får tycka det, men så är livet. INGEN är skyldig att umgås med någon annan, inte ens som barn.

Och vad är lösningen? Prata med de andra barnens föräldrar så att dottern får vara med på nåder? Lagom pinsamt! Och dottern kommer må tjugo gånger sämre av att veta att de egentligen inte vill ha henne där!
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:21:29 följande:
    "Din dotter har tre vänner som hon hänger med. Men hon är inte någon kompis"

Det var det ingen annan här som skrev förutom du. 
    Jag har inte skrivit så, sluta ljuga!
Svar på tråden Ska man lägga sig i ?