Inlägg från: Swedman |Visa alla inlägg
  • Swedman

Trump vann- fascisterna förlorade

Trump är inte i vita huset än. Ropa inte Hurra redan nu. Det finns alldeles för mycket Ryssland i denna soppa. 

• Swedman
    Reasonandsense skrev 2024-11-08 09:08:58 följande:
    Nej, för att ryssland sysslat med påverkanskampanjer är ingen grund för att demokraterna ska kunna ogiltigförklara valet. Är bara MAGA som sjunker så lågt utan vidare.
    Jag är väl mer ute efter att Mr Trump har för mycket med Ryssland att göra för att kunna bli president. Han har ju tidigare var president och ha samtal med andra länder inkl. Ryssland är i sig inget brott men vad sker om Ryssland sponsrat hans kampanj då? Det är det jag menade...
  • Swedman
    Reasonandsense skrev 2024-11-08 10:31:34 följande:
    Ja det finns väl en gräns för vad som är acceptabelt. Men har svårt att se det ske. Det hela avgörs väl i högsta domstolen eller kongressen dessutom isf, vilka är Trumpvänliga båda två
    Jag har slagit vad med en kollega om en sushi-lunch om vem som är president vid mars utgång....vi får se vem som betalar.
  • Swedman

Har du nåt fog för att det var valfusk 2020? Källa till det? 
    Att Trump är en riktigt fuling kan man se på alla hans framträdanden. Det är min källa. En lägre människa får man leta efter. Stackars Amerika. Allt är bättre än han. 

• Swedman
    Xenia skrev 2024-11-10 15:13:55 följande:
    Jag har aldrig sett så många lögner i ett startinlägg. Det enda som stämmer är att Trump vann.

Vad är din definition av "fascist"? Alla som ogillar Trump? Då är 80% av svenskarna fascister.
    Jag skulle inte våga säga att Trump vann - på ett ärligt sätt. Jag tror han TOG titeln.
Svar på tråden Trump vann- fascisterna förlorade