Inlägg från: Anonym (Anonym 1) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym 1)

Blödning v9

Hej är här för att ge dig pepp då jag varit med om samma sak i min förra graviditet, vakna i vecka 9 av att det forsa blod och satte mig på toaletten det kom även en hyfsat stor klump minst 2 cm lång och jag trodde det var över, men nej min son var kvar och han är idag 1 år och 2 månader, blöde även 3 gånger till efter det och fick ingen hjälp från vården fast jag varit in alla 3 gånger till gynakuten fick bara stå ut till tidiga ultraljudet och den lättnaden jag kände när jag fick se min lilla son kvar där inne går inte att beskriva så håll hoppet uppe oavsett om det är svårt , all styrka till dig <3

• Anonym (Anonym 1)

Åh hoppas du får en tid som sagt hade inte jag sån tur att dom ens ville ta in mig vilket jag i efterhand inte alls förstår varför :/ håller tummarna att allt går som Det ska och att din lilla är kvar där inne och gottar sig i tryggheten :)

• Anonym (Anonym 1)

Så himla bra du fått tid, hur har det gått idag ? man får verkligen stå på sig för att dom ska ta ens oro på allvar, och så himla bra att även blödningen slutat nu, mina tidigare missfall har alltid slutat med grövre blödning och som håll i sig länge plus även då värre värk än vanlig mensvärk så kan inte hjälpa dig så mycket med den biten 

• Anonym (Anonym 1)

så himla skönt att höra, hoppas du nu kan koppla av lite och njuta :) 

Svar på tråden Blödning v9