• MRose

Blödning v9

Hej! 

igår va jag på ultraljud (8+3) och allting såg jättebra ut, hjärtat pickade på osv! 

Idag när jag vaknar så har jag en blödning som bara totalt rinner ur mig i toaletten?! En liten liten klump på pappret. Jag har inte alls ont, känner mig helt som vanligt.

Nu några timmar senare är blödningen väldigt sparsam men ändå kvar. 

Någon som haft samma där
    det varit helt ofarligt?
    Jag har skrivit till BM men inte fått svar än. 

Tack på förhand! ❤️

• Svar på tråden Blödning v9
  • MRose

Tack snälla snälla för ditt svar! 

jag va in till akuten i eftermiddags men det fanns inga gynläkare som hade tid att kolla på mig.. så jag ska ringa gynmottagningen imorgon bitti och få en tid sa dom! 

hoppas jag får komma tidigt!🙏🏼

• MRose

Lite uppdatering här!

Jag ringde till gyn och fick ingen tid idag heller.. jag fick en tid imorgon 10:30. Det lät på kvinnan i telefonen att dom egentligen inte ville att jag skulle komma alls.
    Hon ville att jag skulle vänta 4 veckor och sen ta ett nytt test och se vad det visar.. 
    ?men eftersom dom lovade dig en tid igår när du va på akuten så får du väl komma imorgon!?
    Så vi får se imorgon vad som händer. 

Iallafall så har inte blödningen ökat, det kommer endast en liten fläck på pappret när jag torkar mig, men det kommer som små trådar eller strimmor typ. Inga klumpar.
    Fortfarande ingen smärta alls. 

• MRose

Ytterligare uppdatering, nu har blödningarna slutat helt.. jättekonstigt! 
    Hoppas på det bästa!🙏🏼
    Jag har alltid tänkt att man blöder rikligt i flera dagar vid missfall? 
    Någon som har blött bara en dag typ? 

Jag försöker hålla hoppet uppe och tänka att det va en normal blödning.. 

• MRose
    Anonym (Anonym 1) skrev 2024-11-08 13:40:50 följande:

Så himla bra du fått tid, hur har det gått idag ? man får verkligen stå på sig för att dom ska ta ens oro på allvar, och så himla bra att även blödningen slutat nu, mina tidigare missfall har alltid slutat med grövre blödning och som håll i sig länge plus även då värre värk än vanlig mensvärk så kan inte hjälpa dig så mycket med den biten 

Det gick jättebra! 
    Det visade sig bara vara ett kärl som brustit och bebis mår kanon! Fick tabletter för att stoppa blödningen! Solig

Svar på tråden Blödning v9