• Anonym (F)

Om en man bara pratar om sitt ex

Jag har träffat en man som hela tiden nämner sitt ex. Är det normalt, skulle ni stå ut med det? Känns Inge kul att bli jämnförd hela tiden.. Vi är inte ihop på det sättet men träffas ibland på dejter , tror han träffar fler också men? 

• Svar på tråden Om en man bara pratar om sitt ex
  • Dexter dot com

Låter ju som han inte är färdig med exet. Jag hade inte haft något utbyte av någon som inte berättar om sig själv eller är intresserad av mig som person.

• Anonym (Japp)

Som ovan, han är inte klar med henne. Kan vara känslor, kan vara att han behöver processa. Hur som helst är han inte redo för något nytt.

• Anonym (Em)

Nej, inte normalt och inget jag skulle acceptera

• felicityporter

Det hade jag aldrig accepterat och jag hade sagt det rätt ut till svinet också. Antingen är du klar med ditt ex och intresserar dig för mig eller så kan du dra. Jag har också dejtat såna idioter och det är ungefär så jag sa till dem.

• Internetpirat

Beror på vilket sätt han nämner henne. Om de var ihop i många år och han var en toffel som inte umgicks med nån anan kanske han inte har så mkt att berätta om sitt liv förutom det han gjort med exet.

• Anonym (F)
    Internetpirat skrev 2024-11-06 07:39:25 följande:

Beror på vilket sätt han nämner henne. Om de var ihop i många år och han var en toffel som inte umgicks med nån anan kanske han inte har så mkt att berätta om sitt liv förutom det han gjort med exet.

Ja det är nog så han har känslor kvar fast han sa att han har gått vidare. Nämnde också att han fortfarande träffar henne typ en gång i månaden? Så ja varför xet väljer att fortfarande träffa honom förstod jag ju inte, då hon var i en ny relation. Sagt upp kontakten med han nu.
Svar på tråden Om en man bara pratar om sitt ex