Lämnad av sambo nu verkar han vilja tillbaka
Min sambo i 3.5 år lämnade mig på min födelsedag, från en timme till en annan. Vi har haft det väldigt kämpigt sista 6 månaderna på grund av en situation som påverkar honom hårt. så det har varit mycket upp och ner i vår relation och sedan har han haft en annan grej på sina axlar.
han sa att han ville göra slut en timme efter han skrev fina saker och skulle hämta mig om en timme och blockerade mig överallt på min födelsedag.
han glömde en app som jag efter 3 dagar krävde svar på vad som hände. där började vår ?konversation? och idag skrev han att vi kanske borde prata och ändra hur vi haft det senaste. att det är sorligt och synd att det ska ?gå till spillo? om vi båda är redo för det.
obs! Under tiden har han haft tinder och jag vet att han skrivit med andra och eventuellt träffat någon. Vilket jag kommer fråga om men inte vet om jag kan lita på? Min familjemedlem skaffade dock också Tinder till mig två dagar efter och vet inte om han fick reda på det och därför skaffade tinder från början.
allt jag vill att det ska va vi, som förut innan det blev kämpigt för då va vi båda genuint lyckliga. Så kan man ta tillbaka? kommer han känna att han kan göra vad som och jag kommer finnas kvar? eller vad tänker ni?