• Anonym (S)

Är inte vidskeplig, men vad i helvete?

Sjukt egentligen. Du kanske borde prata och se vem den där Fredrik är. 

• Anonym (S)
    Anonym (Skumt) skrev 2024-11-03 21:40:10 följande:
    Prata med vem? Mina ex? Saken är den att det jag vet om honom är bara det dessa kvinnor sagt, att han är svartsjuk och kontrollerande. Clara berättade nyss för mig att han tydligen var jättecharmig när de träffades och att hon egentligen bara föll för att han var så charmig. Däremot ville han väldigt snabbt flytta ihop men det gick hon inte med på och då började hans svartsjuka, vilket ledde till att hon så småningom lämnade honom. Exakt samma sak hände med Irene, och hon testbodde med honom i ett par veckor, men sen tröttnade hon.

Det sjuka är att Yulia nu, efter bara ett fåtal månader, flyttat ihop med honom. Jag undrar varför i helvete han är så ivrig att flytta ihop så snabbt? Borde man inte bara vänta och se innan man sätter igång med sånt? Nåväl, skitsamma. Det är egentligen inte mitt problem. 
    Prata med Fredrik. Ni verkar ju ha samma smak. Kanske mening att ni ska bli väldigt goda vänner 😄
  • Anonym (S)
    Anonym (Skumt) skrev 2024-11-04 12:14:32 följande:
    Haha kanske...

Nej men jag har faktiskt konstigt nog snarare en konkurrenskänsla mot Fredrik. Jag tror att såna här saker triggar sånt hos mig, även fast det är fult av mig.
    Jag kan förstå det. 
Svar på tråden Är inte vidskeplig, men vad i helvete?