Anonym (Glimten i ögat) skrev 2024-11-03 10:38:31 följande:
Mycket intressant det du återger och hoppas flera män reflekterar över vissa bitar du nämner här. Ja du efterlyser förståelse, beskriver en bortkastad relation på ett verkligen slående sätt. Intensiteten med din älskare som motvikten till situationen där du rör dig graciöst och självsäkert i ditt kök med en juvelplugg dold under din korta kjol. Sen har vi reaktionen eller snarare den uteblivna reaktionen, att mannen i ditt liv förblir passiv, oförstående inför din invit. Att han inte märkte din villighet, längtan och begär ter sig nog märkligt för de flesta läsare. Tänker mig att många här hade varit redo att lyfta din kjol, försiktigt vidröra och undersöka din juvelplugg för att ta det vidare därifrån. Sen skall sägas att de mön vars fasta partner kommer hem efter en fantastisk upplevelse i en annan mans armar, och ånyo laddar upp sin sexuella energi redo att dela sina lustar med sin man, ja de tillhör nog undantaget. Ofta ligger redan i detta läge en distansering till den äkta maken och alla tankar ligger på älskaren. Lite ironiskt i detta fall så skulle jag säga att älskaren faktiskt gjort dig redo för att ta emot din man som helt verkar onåbar både känslomässigt och visuellt. Förstår din känsla kring detta.
Jag är ovanlig på många skalor. Jag lagar det trasiga, jag upphöjer det låga, jag skalar av tills jag finner det äkta, jag nekar ingenting som gör mig nyfiken.
Och nu vaknade mannen faktiskt till och gav mig en stunds intresse.
Tyvärr numera lite skavigt intresse eftersom förmågorna skiljer mellan män, men jag överkommer det som stör och vi förenas i klimax.
Sprickan är lagad ännu en gång.