• Anonym (Sugen)

Ert nästa knull

Jag o frugan är äntligen ensamma hemma så vi har gott om tid. Hon sitter just nu mItt emot mig i soffan iklädd t-shirt o trosor. Det döljer precis hennes stora bröst och håriga fitta. Hon har särat på de muskulösa benen samtidigt som handen rör sig rytmiskt innanför trosorna.. synen gör mig kåt och kuken står nu som ett spätt. ..

hur ser ser ut för er?

• Svar på tråden Ert nästa knull
  • Anonym (Man 9)

Funderar på aldrig kul å simma mot strömmen!

• Anonym (The sea refuses no river)

Jovars. Träffade min älskare igår, vi gjorde allt som går att göra inklusive att han fick smaka på min gyllene stråle och slicka mig efter avslut.

Kom hem och kände mig glad och generös, så lagade en riktigt god middag och dekadent sexig efterrätt till min man. Gick barbent i kort kjol i köket med en juvelplugg och hoppades att han skulle visa intresse för sex. På vilket sätt som helst. Noll försök.

Gav mig själv en andra orgasm ensam i soffan kl 22, vaknade igen kl 05.50 och fick nr 3. Läste älskarens reflektion över sin efterlängtade förnedring och hur fantastisk jag måste vara för alla män som fått uppleva mig och så blev det orgasm nr 4 på dygnet. Min man bara sover.

Kan ni förstå att jag känner mig bortslösad i den här relationen?

• Anonym (Anita)
    Dardi007 skrev 2024-11-03 06:54:24 följande:
    jag kommer :P
    Tyvärr endast min man får tillgång. Blev riktigt bra.
  • Anonym (E)
    Anonym (E) skrev 2024-11-03 00:15:14 följande:

Ligger nedbäddad i sängen med telefon i handen. Alla barn sover. Mannen sitter i en fåtölj bredvid mig och snarkar. Med fötterna på sängen. Han ligger med händerna på sin kulmage. Bara iklädd ett par blåa boxerkalsonger. Jag vill mysa med honom. Ska nog väcka honom snart så han kan sova vidare i sängen. 

Han vaknade av sig själv efter en stund och la sig brevid mig. Han började kyssa och ta på mig så det blev lite mys på natten ändå. 
  • Anonym (isch)

Körde hårt igår så det blir nog inget idag... varannan dag får väl duga..

• Anonym (Glimten i ögat)
    Anonym (The sea refuses no river) skrev 2024-11-03 08:38:30 följande:

Jovars. Träffade min älskare igår, vi gjorde allt som går att göra inklusive att han fick smaka på min gyllene stråle och slicka mig efter avslut.

Kom hem och kände mig glad och generös, så lagade en riktigt god middag och dekadent sexig efterrätt till min man. Gick barbent i kort kjol i köket med en juvelplugg och hoppades att han skulle visa intresse för sex. På vilket sätt som helst. Noll försök.

Gav mig själv en andra orgasm ensam i soffan kl 22, vaknade igen kl 05.50 och fick nr 3. Läste älskarens reflektion över sin efterlängtade förnedring och hur fantastisk jag måste vara för alla män som fått uppleva mig och så blev det orgasm nr 4 på dygnet. Min man bara sover.

Kan ni förstå att jag känner mig bortslösad i den här relationen?

Mycket intressant det du återger och hoppas flera män reflekterar över vissa bitar du nämner här. Ja du efterlyser förståelse, beskriver en bortkastad relation på ett verkligen slående sätt. Intensiteten med din älskare som motvikten till situationen där du rör dig graciöst och självsäkert i ditt kök med en juvelplugg dold under din korta kjol. Sen har vi reaktionen eller snarare den uteblivna reaktionen, att mannen i ditt liv förblir passiv, oförstående inför din invit. Att han inte märkte din villighet, längtan och begär ter sig nog märkligt för de flesta läsare. Tänker mig att många här hade varit redo att lyfta din kjol, försiktigt vidröra och undersöka din juvelplugg för att ta det vidare därifrån. Sen skall sägas att de mön vars fasta partner kommer hem efter en fantastisk upplevelse i en annan mans armar, och ånyo laddar upp sin sexuella energi redo att dela sina lustar med sin man, ja de tillhör nog undantaget. Ofta ligger redan i detta läge en distansering till den äkta maken och alla tankar ligger på älskaren. Lite ironiskt i detta fall så skulle jag säga att älskaren faktiskt gjort dig redo för att ta emot din man som helt verkar onåbar både känslomässigt och visuellt. Förstår din känsla kring detta.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (The sea refuses no river)
    Anonym (Glimten i ögat) skrev 2024-11-03 10:38:31 följande:
    Mycket intressant det du återger och hoppas flera män reflekterar över vissa bitar du nämner här. Ja du efterlyser förståelse, beskriver en bortkastad relation på ett verkligen slående sätt. Intensiteten med din älskare som motvikten till situationen där du rör dig graciöst och självsäkert i ditt kök med en juvelplugg dold under din korta kjol. Sen har vi reaktionen eller snarare den uteblivna reaktionen, att mannen i ditt liv förblir passiv, oförstående inför din invit. Att han inte märkte din villighet, längtan och begär ter sig nog märkligt för de flesta läsare. Tänker mig att många här hade varit redo att lyfta din kjol, försiktigt vidröra och undersöka din juvelplugg för att ta det vidare därifrån. Sen skall sägas att de mön vars fasta partner kommer hem efter en fantastisk upplevelse i en annan mans armar, och ånyo laddar upp sin sexuella energi redo att dela sina lustar med sin man, ja de tillhör nog undantaget. Ofta ligger redan i detta läge en distansering till den äkta maken och alla tankar ligger på älskaren. Lite ironiskt i detta fall så skulle jag säga att älskaren faktiskt gjort dig redo för att ta emot din man som helt verkar onåbar både känslomässigt och visuellt. Förstår din känsla kring detta.
    Jag är ovanlig på många skalor. Jag lagar det trasiga, jag upphöjer det låga, jag skalar av tills jag finner det äkta, jag nekar ingenting som gör mig nyfiken.   

Och nu vaknade mannen faktiskt till och gav mig en stunds intresse.
    Tyvärr numera lite skavigt intresse eftersom förmågorna skiljer mellan män, men jag överkommer det som stör och vi förenas i klimax.
    Sprickan är lagad ännu en gång.
  • Allan 1

Har just gett min älskade massor av njutning för andra dagen i rad . Massa oralt smek och närhet, kyss och hångel. Bara fokus på hennes njutning Tappade räkningen efter hennes 6e orgasm.  Nu sover hon gott och jag fortsätter att städa och tvätta kläder.  

• Anonym (Glimten i ögat)
    Anonym (The sea refuses no river) skrev 2024-11-03 11:50:30 följande:
    Jag är ovanlig på många skalor. Jag lagar det trasiga, jag upphöjer det låga, jag skalar av tills jag finner det äkta, jag nekar ingenting som gör mig nyfiken.   

Och nu vaknade mannen faktiskt till och gav mig en stunds intresse.
    Tyvärr numera lite skavigt intresse eftersom förmågorna skiljer mellan män, men jag överkommer det som stör och vi förenas i klimax.
    Sprickan är lagad ännu en gång.
    Fantastiskt bra :) Jag skulle vilja tilldela ordet balans till dina tankar, ett oerhört sensitivt och ?öppet? tankesätt.
  • Anonym (Lesbisk)

Barnen sover sen en timme tillbaka och jag och min tjej har hjälpts åt att städa undan och ska nu lägga oss i soffan fena för en serie samt turas om att slicka varandra. Har längtat så! 

• Anonym (?)
    Anonym (Lesbisk) skrev 2024-11-04 20:26:58 följande:

Barnen sover sen en timme tillbaka och jag och min tjej har hjälpts åt att städa undan och ska nu lägga oss i soffan fena för en serie samt turas om att slicka varandra. Har längtat så! 

"Fena" för en stund?? Vad gör ni när ni fenar?
  • Anonym (?)

Följer debatten med "fenar" med sort intresse, 
    Får vi någonsin veta vad det betyder . mysteriet tätnar!

• Anonym (Robin)

Det låter ofräscht med hårig muff men grattis till att du får ligga 

• Anonym (Jajamän!)

Jajamän! Träffade din pappa nyss. Jag hade gjort det riktigt romantiskt, tänt ljus, strött ut rosblad och Enya på låg volym genom högtalarna.

Din pappa kysste mig ömt och vi älskade mjukt och långsamt i sängen, kysstes djupt och det var jättefint.

När jag kom stönade jag att jag älskar din pappa. Din pappa kom i mig stönade han fram "Glöm inte att skriva ner det här i rn runktråd pä familjeliv!" Givetvis svarade jag, för jag gör precis som din pappa vill.

Svar på tråden Ert nästa knull