• Anonym (Sugen)

Ert nästa knull

Jag o frugan är äntligen ensamma hemma så vi har gott om tid. Hon sitter just nu mItt emot mig i soffan iklädd t-shirt o trosor. Det döljer precis hennes stora bröst och håriga fitta. Hon har särat på de muskulösa benen samtidigt som handen rör sig rytmiskt innanför trosorna.. synen gör mig kåt och kuken står nu som ett spätt. ..

hur ser ser ut för er?

• Svar på tråden Ert nästa knull
  • Anonym (?)

Från min vinkel ser det mest ut som att du inte vet skillnad på spett och spätt.
    Men lycka till med fantasierna!

• Anonym (Gert)

Nyss påbörjat mitt skift på bruket. Sjunkit ner djupt i fåtöljen. Bresar och känner lukten av svettig onsdag-balle; men det luktar man. Reser på mig, tar en kopp kaffe från kaffeautomaten. Passar på att klia mig lite i mitt håriga arsle; dit ingen har hittat sedan 1984.
    Doften påminner mycket om min dåvarande flamma Anna-Karin. En helt fantastisk kvinna. 

• Anonym (Familjeliv)

Du får skynda dig med att lägga bort telefonen, så frugan inte hinner bli färdig..Kyss

• Anonym (?)
    Anonym (Gert) skrev 2024-11-02 22:29:36 följande:

Nyss påbörjat mitt skift på bruket. Sjunkit ner djupt i fåtöljen. Bresar och känner lukten av svettig onsdag-balle; men det luktar man. Reser på mig, tar en kopp kaffe från kaffeautomaten. Passar på att klia mig lite i mitt håriga arsle; dit ingen har hittat sedan 1984.
    Doften påminner mycket om min dåvarande flamma Anna-Karin. En helt fantastisk kvinna. 

Finns en massa som dig på bruket här i stan....
    Kvälls och nattskiften brukar locka fram SSAB:s underligaste.
  • Anonym (E)

Ligger nedbäddad i sängen med telefon i handen. Alla barn sover. Mannen sitter i en fåtölj bredvid mig och snarkar. Med fötterna på sängen. Han ligger med händerna på sin kulmage. Bara iklädd ett par blåa boxerkalsonger. Jag vill mysa med honom. Ska nog väcka honom snart så han kan sova vidare i sängen. 

• Dardi007
    Anonym (E) skrev 2024-11-03 00:15:14 följande:

Ligger nedbäddad i sängen med telefon i handen. Alla barn sover. Mannen sitter i en fåtölj bredvid mig och snarkar. Med fötterna på sängen. Han ligger med händerna på sin kulmage. Bara iklädd ett par blåa boxerkalsonger. Jag vill mysa med honom. Ska nog väcka honom snart så han kan sova vidare i sängen. 

Hahahahahah så rolig du är
  • Anonym (Anita)

Ska bli nu på morgonen behöver jag.

• Dardi007
    Anonym (Anita) skrev 2024-11-03 05:23:31 följande:

Ska bli nu på morgonen behöver jag.

jag kommer :P
  • SannnaB

Det kommer att bli vid 11 snåret. Då kommer min älskare hit. Som jag har längtat.

• Anonym (Kalle)

Är gift så det blir inget nästa knull, orkar inte bli avvisad gång på gång, har gett upp..

Svar på tråden Ert nästa knull