Inlägg från: Anonym (Problemet?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Problemet?)

Min man anklagar min dotter för att vara lesbisk!

Vad är problemet? Din dotter kanske har hittat sitt livs kärlek i sin bästa vän. Vad gör det att kärleken är en kvinna? Att hon tidigare varit tillsammans med män spelar ingen större roll. Jag känner flertalet homosexuella som haft kärleksrelationer med det motsatta könet men den verkliga kärleken har de hittat hos en person av samma kön. 

Du säger att det minsann inte spelar någon roll eftersom ni har släktingar som är/varit homosexuella, samtidigt som du går i taket över tanken på att din dotter skulle vara det. 

En fråga, hur många sovrum och sängar finns det i lägenheten din dotter delar med sin vän?

• Anonym (Problemet?)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2024-11-01 21:46:26 följande:
    Det är inget problem om hon är lesbisk, handlar om hur min man pratade om detta med mig. Och misstänker att dom delar säng. Vilket jag gjort med mina kompisar, min bror m.m i vuxen ålder 
    Nej, man delar inte säng om man bor ihop som vänner. Det är en sak att sova någon enstaka natt i samma säng men inte hela tiden.  

Om det handlar om hur din man sa det hela, att han tycker att du är blind för situationen, så kan jag erkänna att jag håller med honom om det. 

Men hela din tråd går ut på att du förnekar att ens möjligheten finns vilket gör att du inte känns så öppensinnad som du tror dig vara. 
Svar på tråden Min man anklagar min dotter för att vara lesbisk!