Inlägg från: Anonym (1500-talet har passerats) |Visa alla inlägg
  • Anonym (1500-talet har passerats)

Min man anklagar min dotter för att vara lesbisk!

Det låter som din dotter och hennes vän har ett väldigt fint förhållande. Din man verkar vara en bra pappa som vill er dotter all lycka i världen. En lycka utan inskränkta människors värderingar om att känslor och åtrå bara kan vara på det sättet manliga präster en gång i tiden bestämde var "det rätta".

Jag frågade min son om han var homosexuell i och med att han bara umgicks med sin manliga vän. Dom bodde inte ens tillsammans men deras samspel och energi var så fint och ödmjukt. Frågade inte för att  kräva något svar, utan för att visa honom att jag älskar honom och vill att han ska må bra och våga visa vem han är.

Min son är ung med nutida värderingar så vi hade ett jättefint samtal. De var kompisar och nu har han flickvän. Kompisen hänger han med fortfarande. Kliv ur boxen och din rädsla för vad dom döda prästerna från 1500-taet ska tycka och fråga.

• Anonym (1500-talet har passerats)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2024-11-01 23:53:20 följande:
    Jag tycker inte det är okej att anta massa saker och utgå från att man inte kan ha nära vänskapsrelationer
    Men sluta att förnedra din dotter. Varför sitter du och diskuterar hennes privatliv på ett öppet offentligt forum? Jag tycker du ska ta en allvarlig tankeställare över ditt agerande i en ickefråga. När du är klar med det,  kan fundera lite över din desperata vilja att dottern ska gilla män. Är du själv osäker på din sexuella läggning?

Vi kan be din man och dotter ställa den frågan i en annan tråd.
Svar på tråden Min man anklagar min dotter för att vara lesbisk!