• Lasse1984

Sambo med borderline?

Anonym (Borderline?) skrev 2024-11-01 20:08:33 följande:
    Sambo med borderline?

Jag vet att det är populärt att sätta diagnoser på allt och alla nuförtiden, och detta är inte till för att jag vet att hon har borderline utan detta är för att jag tror att hon har borderline. Jag ska berätta varför.

1. Hon är hela tiden på och av. När hon är på är hon otroligt kelsjuk och vill hela tiden mysa i soffan med mig, men när hon är av är hon totalt avvisande och nästan hatisk mot mig.
    2. Hon kan gå från ena humöret till det andra på mindre än en dag. Ena dagen kan hon vara världens gulligaste och andra dagen är hon världens elakaste människa.
    3. Hon verkar tappa känslor otroligt snabbt. När vi dejtade var hon väldigt aktiv under att träffas i över en vecka, sen hände någonting litet och hon ghostade mig, för att senare vilja komma tillbaka.
    4. Hon har väldigt ofta haft destruktiva relationer, enligt henne.
    Vi har varit tillsammans i två år och nu är vi sambos sedan ett halvår. Jag vet inte om jag orkar fortsätta med henne med tanke på allt detta.
    Lämna snarast möjligt !! Hon kommer att dränera dig på all din energi så småningom.
    Woke är en mental störning.
Svar på tråden Sambo med borderline?