Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Hitta gå-ut-kompis, vingman.

Jag hade gärna dragit med dig ut, trots att jag är kvinna! Skrattande Misstänker att vi inte bor i samma stad däremot, även om min är "stor" så är det inte storstad skulle jag säga.

• Anonym (Jag)

Tips är möjligen lokala Fb-grupper där du kan skaffa nya bekanta. Fråga om någon vill haka på en utekväll :)

• Anonym (Jag)
    Anonym (Ungdomen är över) skrev 2024-11-03 17:40:54 följande:
    Vadå negativ? Det låter som att du har en klassisk medelålderskris helt enkelt. Väldigt vanligt och inte negativt. Det är något som händer de flesta.

Att ha olika kompisar till olika intressen är inte riktigt samma sak som att ha någon enbart för att du ska ragga, eller hur? Känns lite trashigt. Hade en sådan "vän" som du. Skulle hålla henne sällskap på krogen tills hon fick kvällens ragg. Då stack hon. Kan säga att hon inte hade kvar kompisar särskilt längre.

Ja men då så. Bli ung igen och sätt upp en lapp på Ica. Ingen stoppar dig.
    Så 40+ ska inte gå på krogen för då har man en medelålderskris...?
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Ungdomen är över) skrev 2024-11-03 18:06:01 följande:
    Har jag skrivit att man inte får gå på krogen efter 40?

Mig veterligen har jag skrivit att TS kan gå på krogen med sina befintliga kompisar. Men det tolkar du som att man inte får gå på krogen?
    Det är ju vad tråden handlar om, men då kan du förklara mer exakt vad det är som gör att du tycker att ts har en medelålderskris.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Ungdomen är över) skrev 2024-11-03 18:37:50 följande:
    Tråden handlar om att TS vill hitta sajter/appar där folk söker en vingman.
    Jaha, och...? Om man vill lära känna folk för att ha med sig ut på krogen har man alltså en medelålderskris? Då måste jag också ha det, för jag var ut igår och hade absolut helst haft med min tjejkompis som sällskap! Och allra helst lärt känna fler så jag slipper gå ensam en annan gång. Japp. Medelålderskris, check på den. Eller så får du vara ännu tydligare med vad som är fel med att vilja ha med sig någon ut så man slipper stå där ensam och känna sig dum.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Ungdomen är över) skrev 2024-11-03 19:14:57 följande:
    Men nej! Du fattar inte vad jag menar. Släpp det bara.
    Tydligen inte, men du får gärna förklara vad det är i det som ts tänker som gör att han har en medelålderskris, för de saker som jag gissat utifrån trådens innehåll verkar ju bara bli fel.
Svar på tråden Hitta gå-ut-kompis, vingman.