Inlägg från: Anonym (Kortis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kortis)

Är jag för kort?

Eftersom frågan ligger under sex och samlevnad så svarar jag som kort man med mina erfarenheter gällande just sex med mig {#emotions_dlg.djavulsk} Jag är 168cm kort men jag har aldrig upplevt det som ett problem när det gällt kvinnors intresse för mig.. men, jag har också alltid tittat mer åt kvinnor som är i min längd eller lite kortare.. likväl som det verkar vara viktigt för många kvinnor att känna sig kvinnliga och lite petita bredvid sin man så är det viktigt för mig att känna mig manlig bredvid min kvinna. Det har jag inte några bekymmer med så länge kvinnan i fråga är ungefär lika lång (kort) som mig.. men skulle känna mig både obekväm och omanlig med en kvinna som började närma sig 180cm i längd.
    Något jag faktiskt upplevt som väldigt positivt med att vara kort som kille är att sexet ofta blir väldigt smidigt.. Nu vet jag iofs inget annat men flera av mina sexpartners har påtalat just det. Att det är väldigt smidigt med allt från kyssar till olika ställningar när man har sex med någon som är ungefär lika lång. Så stå på er där ute alla kortisar och visa upp ett storkukslugn (för att referera till någon tidigare i tråden Skrattande) när ni träffar kvinna ni är intresserad av. Cool 

Svar på tråden Är jag för kort?