Hur ofta har ni sex?
Hur ofta har ni sex?
Är ni en relation eller är ni singlar? Är ni nöjda med hur mycket sex ni har?
Hur ofta har ni sex?
Är ni en relation eller är ni singlar? Är ni nöjda med hur mycket sex ni har?
Bedrövligt sällan! Singel och har kk, men vi ses ungefär 1-2 ggr i veckan bara. Vi har båda starkt behov av sex men man ska ju ha både tid och ork. Längtar man lite så blir det bättre.
Som gift var det ett par gånger om året i tio års tid.
Har sex varje dag jag och min kille ses med få undantag. Varit ihop mindre än ett halvår så det är väl normalt.
Ca 1 gång i veckan, vilket jag anser vara en hygglig frekvens efter 15 år tillsammans. Maken skulle nog egentligen vilja lite oftare, men det skiljer inte mycket i behoven. Snarare går det upp och ner. Ibland är det han som inte orkar eller vill. Det handlar om hur livet ser ut i övrigt, men också att prioritera varandra.
Som nykära, och innan barnen kom, blev det betydligt mer, men vi har aldrig legat varje dag. Blev väl 3 - 5 ggr i veckan de första åren.
Är singel och har inte haft sex på 4 år, är nöjd med det beslutet. Längtar inte längre efter sex och/eller relation.
Onanerar när lusten faller på.
Gemenskap och sällskap får jag via mina vänner och vuxna barn.
Är särbo, varit tillsammans 4 år. Har varsitt barn varannan vecka så vi ses mest på barnfria veckor, då har vi sex 3-4 gånger i veckan. Jag är nöjd med det. (Är kvinna, 40 år).
Är omgift och varit tillsammans med min fru i 7 år. Vi har sex cirka 4 ggr i veckan. Vi är båda runt 50. I mitt förra äktenskap hände det väl att vi hade sex någon gång i kvartalet.
Är singel och har inte haft sex på 4 år, är nöjd med det beslutet. Längtar inte längre efter sex och/eller relation.
Onanerar när lusten faller på.
Gemenskap och sällskap får jag via mina vänner och vuxna barn.
Är sambo men sambon jobbar borta i veckorna och är hemma torsdag kväll till söndag kväll. Brukar bli 1-3 gånger i veckan beroende på hur helgen ser ut. Är nöjd.
Lite för ofta ibland, och lite för sällan ibland. 3-4 gånger i veckan hade väl varit lagom, men ibland ska han vara på 3-4 gånger om dagen ibland ingenting på två-tre veckor.
Lite för ofta ibland, och lite för sällan ibland. 3-4 gånger i veckan hade väl varit lagom, men ibland ska han vara på 3-4 gånger om dagen ibland ingenting på två-tre veckor.