Inlägg från: FootCrazyCuteness |Visa alla inlägg
  • FootCrazyCuteness

Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?

Det verkar som att normen av nästan alla kvinnor är passiva och vill ha en dominant man?

Jag har väldigt lätt att attrahera kvinnor fast jag har väldigt svårt att få det att fungera då jag tänder på mer dominanta kvinnor, vilket inte verkar finnas mycket av. Sen har jag också en fetisch för fötter vilket gör att mitt "sexliv" typ blir mer som ett underhållande inslag i en komedi snarare än det sexliv normen av kvinnor ofta söker sig till.

Hur sexigt tycker en kvinna det är att trampa på någon eller bara förnedra honom med sina fötter? Jag skulle gärna vilja ha lite mer ärliga reaktioner från kvinnor på detta, gärna någon som är domaint.

Jag förstår givetvis att de passiva absolut inte uppskattar att ha en kille vid sina fötter. 

(rekommendera helst inte darkside, har mest sett desperata gubbar där som smörar för desperata tjejer, inte min stil.)

• Svar på tråden Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (Frånstötande) skrev 2024-10-31 18:33:23 följande:

Nej, flyttat lär de inte ha gjort. Tror däremot att det finns VÄLDIGT få kvinnor som finner det sexigt.

ok svarar du på detta för du är en kvinna då eller? jobbigt när alla är så anonyma
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (domme) skrev 2024-10-31 18:40:14 följande:

Grejen är väl att dominanta kvinnor har ett väldigt stort utbud av undergivna män och kan välja bäst som de själva vill. En till faktor kan vara att många kvinnor som är öppna med sina fetisher har fått utstå creeps och därför drar sig undan från t ex darkside för att slippa det.

Om de flyttat från Sverige kan jag inte svarat på, jag kan bara tala för mig själv. Jag är i förhållande sedan flera år tillbaka med en likasinnad man.

Jo förstår biten av creeps. Det är många män som ofta tror att kvinnor fungerar som män, så om en kvinna är dominant räcker det och då är allting klart för mannen är ju redo att vara en sub. 
    Det kan ju vara en faktor. 
    Ja, de flesta är upptagna också.
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (k) skrev 2024-10-31 18:42:57 följande:

Nog finns det dominanta. Just fötter kräver en hel del med ompyssling för att jag skulle vilja göra något sånt och den omvårdnaden mår inte mina fötter bra av. Jag har inget intresse av det heller men vill någon att jag har strumpbyxor och står på denne, ok

Haha, ok. Du menar du tänker att dina fötter behöver en makeover för att det ska kännas bekvämt för dig, fast om du har strumpor så är det lugnt?
    Typ som att dina fötter inte går ut utan smink, om du förstår liknelsen? Glad
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (k) skrev 2024-10-31 18:47:16 följande:

Lite så. Fötter är för mig praktiska och inte direkt snygga.

Ja det är väl så de flesta ser det, blir ju därför rätt förnedrande att hamna under fötterna.
    Fast jag hade nog kunna göra någons fötter extremt fina eftersom jag uppskattar fötter själv. Foten i munnen
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (k) skrev 2024-10-31 18:51:12 följande:
    Hade fungerat för mig :P
    Aha, haha vad hade du uppskattat någoni gör för dina fötter om de skulle bli fina nog för att du sen skulle trampa på den killen om jag får fråga?Tyst
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (k) skrev 2024-10-31 18:51:12 följande:
    Hade fungerat för mig :P
    Massera, ge pedikyr, fotbad, fint lack något sånt hade jag kunnat göra.
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (switchgame) skrev 2024-10-31 19:59:49 följande:
    Jag hade älskat det. Har alltid lackade tågnaglar ändå och kan nästan få orgasm av rätt fotmassage.

För tillfället utforskar jag andra saker med en switchman. Det är roande att kunna byta roll med varandra och båda njuter av det.
    Oh, haha. Jag hade verkligen gjort mitt bästa för att du skulle uppskatta det jag gjort för dina fötter.
    Han är switch vilket betyder att du också är det, eller är det mer så att han endast fungerar då han switchar åt ena hållet med dig?

Men du säger du gillar fotmasasge, jag är jag väldigt duktig på att utföra det.Glad
  • FootCrazyCuteness
    FootCrazyCuteness skrev 2024-10-31 20:05:01 följande:
    Oh, haha. Jag hade verkligen gjort mitt bästa för att du skulle uppskatta det jag gjort för dina fötter.
    Han är switch vilket betyder att du också är det, eller är det mer så att han endast fungerar då han switchar åt ena hållet med dig?

Men du säger du gillar fotmasasge, jag är jag väldigt duktig på att utföra det.Glad
    Oj, läste lite slarvigt, framgick visst. Men hur passiv gillar du att killen är när du switchar til dom? Stå på alla fyra och slicka fötter?
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (switchgame) skrev 2024-10-31 20:14:58 följande:
    Vi kan båda gå åt båda hållen, det gör det extra intressant. 
    Jag är mer dominant nu än tidigare i livet, tror att det ofta är så för de kvinnor som har den läggningen.
    Ok, om du testar att vara dominant hade jag gärna blivit försökskanin för att domineras av fötter. Får jag fråga hur du ser ut? Längd hårfärg bara?

Jag: 182cm mellanblont hår blå, ganska smal
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (Kvinnan) skrev 2024-10-31 20:27:23 följande:

Jag är dominant men med det sagt betyder det också att mitt behov av sex följer med där och där ingår inte förnedring eller fetisch.

Ska du uppfylla mitt behov av sex så är fötter det minsta du kommer att se .
    Sen tillkommer det att Mina fötter rör du inte för dom är så känsliga för beröring att jag själv har svårt att fila och tvätta dom. 

Skulle tro att din önskan om dominans möjligt kan skava ihop med din önskan om att bli trampad på och inslag av fötter. All dominans handlar inte automatiskt om fetischer och förnedring.  Samt att en stor del av kvinnor faktiskt finner fötter riktigt äckliga. 

Nej, såklart dominans inte handlar om fötter, men jag skrev en lite rolig titel bara.
    Men det är nog inte så stor chans att en passiv kvinna hade uppskattat att placera någon under sina fötter som om någon hade det antagligen varit du som är mer dominant (inte just du, då du inte gillar detta. Glad
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (Domina) skrev 2024-10-31 22:49:09 följande:

Ja, vi har flyttat till Mariehamn...

Alla? Då vill jag ju flytta dit! Tyst
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (Jag finns) skrev 2024-11-01 12:10:24 följande:

Hur vanligt det är vet jag inte, men jag är iaf dominant och kvinna. 45 år. Håller mig dock enbart till yngre män. 

jag är 37 ås är yngre. Cool
Svar på tråden Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?