• Anonym (Halvsvensk man)

Män - hade ni dumpat era fruar för en snygg och stenrik kvinna?

Man. En kvinna som är ung, ursnygg och stenrik blir kär i dig. Hon är helt besatt av dig. Hon tycker du är den mest unika man hon någonsin stött på. 

Lämnar du din fru och dina barn? Med handen på hjärtat? 

• Svar på tråden Män - hade ni dumpat era fruar för en snygg och stenrik kvinna?
  • Kirenaj68
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-29 22:55:23 följande:
    Postman skrev 2024-10-29 22:53:38 följande:

Nej det hade jag inte.

Meeen ser man på!?

Här kommer moralens riddare ridandes på sina vita hästar, Oskyldig
    Hurså? De svarar ju bara på din fråga. Inga moralpredikningar.
  • Anonym (Vad trodde ni?)

Killar dumpade sina flickvänner för mig redan när jag var ung, snygg och fattig, så varför skulle de inte göra det om jag också var rik?

Och nej, det var inte några spänniga players utan smarta killar som jag fullkomligt förvred huvudet på.

• Anonym (Haha)

Finns inga garantier,men lycka till gubben !

• Anonym (Jojje)

I helvete heller. Det är min fru och jag i evighet. Min bästa vän, klippa och själsfrände.

Och dumpa barnen... då är man ju gravt störd. Ingen frisk och normal människa gör det.

• Anonym (Mx)
    Anonym (Vad trodde ni?) skrev 2024-10-30 20:49:57 följande:

Killar dumpade sina flickvänner för mig redan när jag var ung, snygg och fattig, så varför skulle de inte göra det om jag också var rik?

Och nej, det var inte några spänniga players utan smarta killar som jag fullkomligt förvred huvudet på.

Män bryr sig inte om pengar. Skönhet och ungdom däremot drar. Dock väldigt få som spontant skulle lämna så fort man blev erbjuden något nytt.
  • Anonym (Röd flagg!)

Jag vill varna män för den här fiktiva kvinnan. En ung vacker kvinna som blir alldeles galet betuttad i en äldre man som är gift och har barn är ovanligt, men det existerar.

Har det inte med golddigging att göra, mannen är inte rik så gör det saken sämre, inte bättre.

Den flickan är inte helt där mentalt vågar jag LOVA. Det är stor röd flagg. 

• Egon den stora

Nej, varför det? Hon hade ju snart tröttnat och gått vidare. Den typen av folk är bara ute efter själva erövringen, sen tröttnar dom. 

• Anonym (Mange)

Nej,

Min fru och mor till mina barn är förutom att hon är jättesnygg också jätterolig att umgås med. Hon lockar fram det bästa i mig.

Sen är hon jättedålig på matlagning, men jag tar den så kan hon sitta på köksön med ett glas vin i sin snygga klänning och jag kommer ändå känna mig som kung

• Anonym (Un hombre)

Nej, jag blir inte kär i nån för utseendet. Då hade jag valt en sån från början. Jag blir tex. verkligen inte intresserad av nån blåst paradise hotel brud för utseendet, 
    Krävs faktiskt lite mer än så grabben. 

Utseende är inte helt oväsentligt. Det finns dock viktigare saker.

Svar på tråden Män - hade ni dumpat era fruar för en snygg och stenrik kvinna?