• Anonym (H)

Kvinnor höga krav på män, men låga krav på sig själva. Lever i en drömvärld

Så har män betett sig i alla tider. Jag växte upp på 70-talet när män ansåg att de hade rätt till snygga kvinnor bara för att de var män. 

Mina väninnor och jag blev trakasserade och tafsade på av betydligt äldre mediokra män .Jag förvånades alltid över deras självförtroende. Ibland ser jag samma sak nu när någon medelmåttig medelålders man flörtar med den stackars unga tjejen i kassan i mataffären. 

Idag får kvinnor höra att de är queens som förtjänar allt utan motprestation. Då börjar de bete sig precis som män alltid har gjort och jävlar vad det stör män att få den behandling som tidigare generationer av kvinnor fick utså. 

TS är inte förbannad över att kvinnor beter sig illa utan för att han inte kan få de snyggaste kvinnorna som han anser sig ha rätt till för att han är man. 

Det suger tydligen när kvinnor inte längre är beroende av män och börjar bete sig lika grisigt som män alltid har gjort. 

Det är påfallande ironiskt. 

Svar på tråden Kvinnor höga krav på män, men låga krav på sig själva. Lever i en drömvärld