Inlägg från: Anonym (Johanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Johanna)

Dotterns pojkvän ”flyttar in”

Halloj!
    Först o främst, tack för ?insläpp?🙏
    Ny här?3-barns mor varav yngsta ungen nyss fyllda 18. Hon har numer, sedan ca halvåret tillbaka en pojkvän. Väldigt förtjust i vår dotter! Så fint att se?värmer i mammahjärtat att han är så rar mot henne på många sätt o vis, etc etc
    M E N nu har har liksom bara ?flyttat in? hos oss. Sover nu flera dagar/vecka i sträck, går ?fritt? fram i kylskåpet, kommer och sätter sig vid dukat bord, frukost lunch o middag mm. 
    Har vi lite ?fest? en kväll, ja då efterfrågar han öl eller så säger han - Kan vi inte ta lite glass till efterrätt el dyl!
    Ehhhh? Vad tycker/känner du när du läser detta?

• Svar på tråden Dotterns pojkvän ”flyttar in”
  • Anonym (Johanna)

Oj?Ja, tack snälla för era svar! Jo ja, jag fattar! Borde satt stopp tidigare. Bör kanske tillägga ändå att detta ?inflyttande? ännu inte pågått mer än kanske 4-5 dgr då det nu är höstlov. Tidrn dessförinnan har ffa gällt helgerna eftersom min dotter pluggar på annan ort. Så, det är först nu jag reagerat. Ingen som känner igen sig? Ingen av er som varit i den lite kniviga situationen dom liksom smugit sig på?

• Anonym (Johanna)
    Tow2Mater skrev 2024-10-28 22:02:15 följande:

Hur gammal är pojkvännen, och jobbar han eller går i skola? När han inte sover hos er, sover han hos sina foräldrar eller har han eget boende, eller är han utslängd hemifrån och sover hos kompisar?

Han är ett år äldre, jobbar och bor eg hemma hos sina föräldrar 
Svar på tråden Dotterns pojkvän ”flyttar in”