• Anonym (Bebisfeber)

Är jag gravid eller inte?!

Gjorde precis ett gravtest. Tyckte det såg negativt ut. Efter en närmare titt så ser jag ett svagt ?andra streck?. Är jag gravid eller inte, tror ni? ☺️
  • Svar på tråden Är jag gravid eller inte?!
  • Anonym (Försöker också)

Tror det är positivt men väldigt tidigt! 

• Anonym (Bebisfeber)

När borde jag ta ett nytt test?! 

Jag ser att du också försöker, håller tummarna för oss alla!!♥️

Klart du kan ta en redan imorgon. Om allt är som det ska så ska väl hcg öka snabbt! 

Har du någon aning om vart i cykeln du är, alltså hur många dagar efter äl? 

jag är bara på äl + 4 så jag måste vänta ett tag till 😅 

• Anonym (Bebisfeber)

Ja jag tog Ovetrille 14/10 alltså 2 veckorsen. Hade två fina ägg men ena va lite mindre och gyn rekommenderade att ta den sprutan, samlag 15-16/10. 

Då tar jag ett imorgon! 😅

Uppdatera då! 😀

• Anonym (Bebisfeber)

Jag har ju inget tålamod hahahaha så tog ett nu och det blev tydligt streck där med?! Vågar inte bli glad förens jag tagit ett test imorgon med clear blue. Dock sa gyn ta ett igen 31/10.. 

• Anonym (Anonym K)

Du är gravid, grattis!!! Så såg mina positiva ut när jag plussade förra året!

Ja som andra säger, du är gravid! Grattis! Hoppas det håller i sig ☺️ 

• Anonym (Bebisfeber)

Menar ni att Ovitrellen inte kan ge mig falsk-positivt? är så rädd för det. 

Jag har ingen erfarenhet av ovitrelle men någon sa nyss i en annan tråd att de kan ge falskt pos i 9-10 dagar. Om det nu stämmer så borde du ändå vara ?safe? ☺️ 

Hur har det gått för övrigt? Fler test eller andra känningar? 

• Anonym (Bebisfeber)

Ja det känns ju som att det borde vara det. Extremt trött och hade väldigt ont  undersida mage tidigare idag.. tog ett test idag med, tycker det ser tydligare ut idag?

Svar på tråden Är jag gravid eller inte?!