Inlägg från: Anonym (??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (??)

Män som har ett behov av att trycka ner kvinnor

Anonym (Elin) skrev 2024-10-27 23:24:59 följande:
    Det blir en gnälltråd när du ska klaga över trådar som folk skapar. Det är ett debatt och diskussionsforum. Man får räkna med att folk tycker olika. 

Det finns ingen poäng i att förtrycka kvinnor. Vad jag hävdade var att vissa av trådarna har substans i sina påståenden och att det därför skapar debatt och rör om i grytan. Självklart inga inceltrådar om att kvinnor som blir våldtagna får skylla sig själva, tror inte det finns någon normal människa som tycker det.
    De hade ju inte rört om i grytan om inte folk tog åt sig av det och kunde relatera till det. Jag tänker speciellt på tråden om kvinnor och viktuppgång. Jag kan tänka mig att kvinnor som är feta eller hade önskat att de var smala tar åt sig av det, det är fullt naturligt att känna sig påhoppad och jag förnekar inte att avsikten är påhopp, att provocera. 
    Men jag som själv tränar 5 dagar i veckan känner mig inte direkt träffad så jag bryr mig inte, jag bara noterar det och trampar vidare. 
    Men det förstår du väl själv, att det finns kvinnor som inte bryr sig. Men svarar för att påpeka att dom inte är till för att behaga män. Du tränar nog för att du är rädd för att ingen man ska se dig. Det blir rätt uppenbart. När du som sagt utrycker dig som du gör. Dessutom bidrar du till ännu mer hat. Kan inte tänka mig att du har mycket kvinnliga vänner. När du beskriver  ditt eget kön på ett sådant ointelligent och nedvärderande sätt.  Känner till denna sorts kvinna, dom är jävligt veka och viker sig för männen i alla lägen. Ofta går dom just ihop med dessa träskallar för att de ännu bättre ut.

Det finns dessutom betydligt bättre sätt att uttrycka sig på om andra människor. Men det är du alldeles för ontelligent för att förstå. Förstår att du går hem hos den sortens män.

Som man blir jag ganska äcklad av denna sorts kvinnor. Bi har inte riktigt lämnat högstadiet bakom er.  Finns inte mycket klass hos dig. 
  • Anonym (??)
    Anonym (Hejhopp) skrev 2024-10-27 22:56:29 följande:

Håller med om att kvinnohatarna verkar samla sig på familjeliv. De verkar ha till syfte att trycka ner kvinnor för att påverka kvinnor psykiskt och genom diskussionsforum nå ut till så många kvinnor som möjligt och övertyga att detta är sanningen och på så vis förbättra sin manliga position i det sociala samhället.

Förbättra, genom att fler kvinnor tar avstånd. Och allt fler kvinnor slutar att dejta och föds barn. Det blir resultatet. Den här tråden pekar på något som faktiskt är ett problem i vårat samhälle.
Svar på tråden Män som har ett behov av att trycka ner kvinnor