Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-24 15:15:25 följande:
    Ja. Ibland är han lite för mycket. 
    Han ska inte vara med i program där han inte kan spela ett socialt liv med andra .
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-24 22:58:18 följande:
    Det jag reagerade mest på var att han drog rasistkortet.
    Det tyckte jag var ganska fånigt.
    Det är så lätt att dra till med rasistkortet för då ska alla tycka synd om han. Löjligt är det.
  • Jhannis
    Anonym skrev 2024-11-25 05:41:48 följande:
    Oavsett, Filip är bara FÖR mycket. Alltid, utan undantag.
    Och nu är han lättkränkt också.
    Håller med dig Filip är och hörs överallt. Ingen annan får prata för han lägger sig i och höjer rösten. Och helt klart är han lättkränkt. Hoppas någon vågar sätta han på plats och be han uppföra sig som det andra deltagarna. Lyssna och när det är hans tur svara.

Kommer nog vara massor med skriverier av han själv i tidningarna hur folk har behandlat honom och även hur producenterna har varit eftersom han inte tänker på hur han behandlar det andra.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-25 19:34:50 följande:
    Nu var det ju tydligen Dona som hade dragit det kortet,enligt Dino ovan.
    Men oavsett så är det onödigt tjafs.
    Jag har inte hört Dona säga nåt i den stilen. Men Filip är överallt och ingenstans och pratar så man blir less. Om han kunde prata i snäll ton, men han skriker åt alla.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-25 20:07:31 följande:
    Jag har inte heller hört det. Men Dino skrev det. H*n kanske har hört något som vi har missat.
    Tror inte vi missat nåt. Man behöver bara läsa länken som var i Aftonbladet att R kortet kommer från han då han vill stämma hela Tv produktionen.
  • Jhannis
    Anonym (Dino) skrev 2024-11-25 20:23:30 följande:
    Länk tack för det stämmer inte med vad jag läst och hört.
    Länken finns lite högre upp
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-25 20:24:45 följande:
    Jag har för mig att jag läste något annat på hans instagram också.
    Jag har inte instagram  så jag kan inte läsa där
  • Jhannis
    Anonym (Dino) skrev 2024-11-25 20:53:21 följande:
    Tack!

Han säger inte själv att det är någon rasism utan bara att de bråkat om det .

Däremot säger han att delar av rasist-bråket visades. Någon som vet vilket avsnitt och vilken del som avses?
    Kommer inte i håg vilken avsnitt, men tror att det var för två veckor sen
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-25 21:10:21 följande:
    Som jag förstår det så var det väl det senaste avsnittet och efter utröstningen.
    Var inte bråket med Dona för 2 veckor sen, men det har varit tjafs i vart enda avsnitt.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-25 21:31:19 följande:
    Jag är osäker.
    Det blir spännande och se vem som Förrädarna bestämde och skicka hem på natten.

Enligt reklam på tv så verkar det vara många som kommit på att kelda är Förrädare.
  • Jhannis
    Anonym (Dino) skrev 2024-11-25 21:55:33 följande:
    Hoppas Kelda åker ut.

De som borde vinna är Anna och Liam.
    Jag håller med dig. 
Svar på tråden Förrädarna på Tv 4. Fredagen den 25/10-24