Inlägg från: Anonym (Dino) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dino)

Förrädarna på Tv 4. Fredagen den 25/10-24

Kul upplägg.

Marie är för är för snäll. Hon såg ut som ett får bland vargar. :D

• Anonym (Dino)
    Jhannis skrev 2024-11-02 12:18:33 följande:
    Jag tittade Förrädarna på play på dan och glömde att jag startat tråden så det blev inget skrivet här.

Undrar om produktionen snart får gå emellan folket som är med....Det grälas och skriks och som oftast så är de en person som som ser till att det blir gräl.

Marie S och Marianne kommer nog åka ut eftersom det visar nervositet. Många av det trogna har redan räknat ut vilka som är förrädare.

Väldigt tråkigt att Jocke åkte ut gången innan.
    Tyvärr i det här spelet så gynnas du som trogen av att rösta ut trogna om du är trogen. Det gör spelet i princip omöjligt för de som spelar schysst och försöker rösta ut förrädare omedelbart.

Som alltid med dessa rösta ut program så blir de sämsta kvar sist. Tråkigt upplägg.
  • Anonym (Dino)
    Jhannis skrev 2024-11-08 20:24:14 följande:

Finns det någon som sitter och kollar på Förrädarna i kväll....Jag kollade redan i natt för jag orkade inte vänta.....´Vad tycker ni om kvällens program?

Bra program.

Marianne är ingen förrädare, utan mamma.
    Marie är söt.
    Anna är ännu sötare.
    Thomas är slug.
    Källner är borta.
    Bosse är olyckligt kär.
    Filip är galen... :D
  • Anonym (Dino)
    Jhannis skrev 2024-11-08 21:35:21 följande:
    Skrattande Bra förklaring. Håller med .....Marianne är lika dålig förrädare som Marie S. Marie fick ögon som var större en tallrik vid frågor ....genomskådande. Marianne blir arg som bara den är det inte går som hon vill. 

Anna är verkligen söt. 
    Thomas ja han är slug och egoist.
    Filip håller med han är bara ute efter att göra tv och bli mer kändis.
    Anna är den optimala flickvännen. Smart, glad, lugn och söt.

Om jag varit 10 år yngre och ogift hade jag gått all in på att få en dejt med henne. Underbar kvinna!
  • Anonym (Dino)
    Jhannis skrev 2024-11-08 22:13:34 följande:

Ingen som vill prata om vem som åkte ut?  Enligt mig var det helt självklart.
    Däremot fattar inte jag att Bodström och Marianne röstade på Marie S. Verkar vara väldigt egoistiska människor eftersom det också var förrädare. Ok i slutspelet om det bara är förrädare kvar så måste dem ju spela ut varann. 

Jag hoppas inte att vare sig Bodström, Filip, Mariann, eller hon med blått hår vinner för alla dem verkar vara egoistiska. Om det sen är för att spela spelet eller inte vet jag inte.

Marie var usel på att ljuga. Något som helt klart hon ska applåderas för.

Det finns inget positivt med att vinna ett sånt här spel. Ju mer äkta och genuin du är, desto snabbare åker du. 
  • Anonym (Dino)

De kommer att välja någon i de starkas gäng. Skulle gissa på Liam, möjligen Anna.

• Anonym (Dino)
    Jhannis skrev 2024-11-16 19:54:51 följande:
    Det skulle inte jag tro eftersom många vill få ut Liam och Anna....Klart dom två är smarta, men smartast är FD polis......Han ser igenom alla andra.
    Alla utom Bodström...
  • Anonym (Dino)
    molly50 skrev 2024-11-24 22:58:18 följande:
    Det jag reagerade mest på var att han drog rasistkortet.
    Det tyckte jag var ganska fånigt.
    Filip har inte dragit rasistkortet. Han blev förbannad på Donna för att hon gjorde det. Det var det Filip ville skulle visas men produktionen ville inte ha med det. Nu framstod Filip som helt förvirrad när han plötsligt trodde att Donna och Nadim var förrädare. 
  • Anonym (Dino)
    Jhannis skrev 2024-11-25 20:03:18 följande:
    Jag har inte hört Dona säga nåt i den stilen. Men Filip är överallt och ingenstans och pratar så man blir less. Om han kunde prata i snäll ton, men han skriker åt alla.
    Det har tydligen sagts bakom kamerorna om man får tro Filip. Klipptes bort enligt honom.
  • Anonym (Dino)
    Jhannis skrev 2024-11-25 20:17:13 följande:
    Tror inte vi missat nåt. Man behöver bara läsa länken som var i Aftonbladet att R kortet kommer från han då han vill stämma hela Tv produktionen.
    Länk tack för det stämmer inte med vad jag läst och hört.
  • Anonym (Dino)
    Jhannis skrev 2024-11-25 21:34:37 följande:
    Det blir spännande och se vem som Förrädarna bestämde och skicka hem på natten.

Enligt reklam på tv så verkar det vara många som kommit på att kelda är Förrädare.
    Hoppas Kelda åker ut.

De som borde vinna är Anna och Liam.
Svar på tråden Förrädarna på Tv 4. Fredagen den 25/10-24