Inlägg från: Anonym (Kleopatra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kleopatra)

Åldersskillnad

Röstade nej till alternativen som presenterades ovan, men hade röstat ja till ja, kvinna som vill ligga med yngre man. Min nuvarande man är 10 år yngre (gifta och har barn ihop), men hade inte tvekat på ännu yngre heller. Hade dock förmodligen inte nöjt mig med enbart sex om jag var intresserad av någon. 

En äldre man hade dock inte varit av intresse, men det beror nog främst på min egen ålder (46). 

• Anonym (Kleopatra)
    Anonym (Gisela) skrev 2024-11-03 14:04:09 följande:
    felicityporter skrev 2024-11-01 18:30:50 följande:

Jag är kvinna och bryr mig inte om åldern alls, men numera tror jag att det är mer sannolikt att jag skulle vilja ha en 10-årig yngre än 10-årig äldre man. Men detta är helt hypotetiskt då jag är i ett seriöst förhållande med en 11 år yngre man och jag planerar inte att leta någon ny.

Go girls! Flört Era news inspirerar mig till date med min 37 år yngre love Boy! 
    Här är en till med yngre man. Jag och min tio år yngre man har varit ett par i 11 år. 
  • Anonym (Kleopatra)
    Anonym (M) skrev 2024-11-08 21:08:12 följande:

Har varit/är fortfarande attraherad av en kollega som är ~15 är äldre. Hade jag inte redan varit i ett förhållande så hade jag gärna varit med henne. Vad spelar åldern för roll så länge man gillar varandra?

Så hett! Hur gammal är du? 
  • Anonym (Kleopatra)
    Anonym (Kleopatra) skrev 2024-11-08 21:15:40 följande:
    Så hett! Hur gammal är du? 
    Hsr själv varit förälskad i en yngre kille med ungefär samma åldersskillnad. 
Svar på tråden Åldersskillnad