Inlägg från: Anonym (Man2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man2)

Åldersskillnad

Man som vill ligga med yngre kollega finns inte heller 

• Anonym (Man2)
    Anonym (Man5) skrev 2024-11-03 18:16:51 följande:
    En liknande tråd där män skrev om sina yngre kvinnor hade fått många tummar ner. Men inte när det handlar om kvinnor med yngre män. Just saying!

Grattis till era relationer damer!
    Och ditt inlägg kommer också få tummar ner. Men det innebär ju inte att din iakttagelse är rätt.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-10 15:01:39 följande:
    Ja, jag tänker köra på man lever bara en gång. Men skilja mig tänker jag inte göra, älskar konstigt nog min man ändå. Allt är inte sex även om det är en stor del av livet. Och ekonomiskt skulle det inte gå.

Som det ser ut nu får jag all sex jag vill ha och samtidigt ett bra liv med min man, så länge det fungerar fortsätter jag.
    Stackars man. Skulle inte känna mista empati om han sparkade ut dig. Och hur är det ens möjligt att en 55 åring inte har möjlighet att klara sig på egna ben du borde ju haft chansen att ha varit i arbetslivet runt 30 år. Berätta för din man vad du håller på med så han har en chans att ta ställning till om han tycker det du gör är ok eller ej.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-14 12:08:34 följande:
    Du har tydligen missförstått det här. Min man är väldigt lycklig med mig, vi umgås myser kramas och pussas. Men han klarar inte av sexbiten längre. Han har inte heller tagit tag i att försöka få hjälp för det trots mina påstötningar. 

Skulle aldrig komma på tanken att skilja mig. Idiotiskt.
    Har du varit ärlig med honom om att du är otrogen så han kan ta ett beslut efter det om han vill försörja sin otrogna fru eller kasta ut henne på gatan?
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-15 15:10:03 följande:
    Du är rolig du Solig
    Berätta gärna på vilket sätt jag är så rolig? Är det för ett jeg tycker man ska vara ärliga med varandra i ett förhållande kanske? Stackars man.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-28 07:44:29 följande:
    Ja, om du tycker det är komiskt med män med potensproblem och medföljande frustration så kan jag ju inte hindra dig Solig
    Ja finns inget komiskt i det hela. Däremot pinsamt tragiskt om en 55årig tant inte ens kan försörja sig själv och i stället lever på sin man som är helt ovetande.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-28 10:37:49 följande:
    Du är naturligtvis fri att tycka precis vad du vill. Det finns många i det här landet som lever på andra. Men det vet du säkert redan Flört?
    Klart jag vet att det finns parasiter likväl som det finns män som som skulle kasta ut kvinnan på gatan på direkten om dom fick reda på sanningen.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-28 14:29:14 följande:
    Oj vad du kan Cool!!
    Nu ska vi inte överdriva men jag har empati en egen ekonomi och hoppar inte i säng hur som helst🤗
Svar på tråden Åldersskillnad