• RenLuft

Digital Julfika!

Hej!

Jag hade en fantastiskt julfika förra året och tänkte att man skulle kunna ha det igen. Lite för tidigt att tänka på kanske - Men min tanke med att starta denna tråden redan nu, är för att kunna samlas och nå ut till så många i god tid och därefter mötas på Zoom när det är dags.

Vi köper vårat egna fika om vi så vill och sedan dricker vi kaffe/te, glögg eller annat gott.

Vi kan också passa på och diskutera om vi skall tillåta alkoholdrycker. Vissa kan vara känsliga vid synen av alkohol och därför tänker jag att vi inte dricker alkohol. Men som sagt, vi skulle kanske kunna diskutera om den saken?

Jag personligen vet redan nu att jag kommer dricka kaffe och äta lussekatt i alla fall!

Hursomhelst, så hoppas jag att detta kommer bli av. Det blev av förra året och då var jag med en person och det var jättetrevligt!

Ha det så jättebra så länge, så höres vi!

• Svar på tråden Digital Julfika!
  • RenLuft
    Anonym (Julpant) skrev 2024-10-26 23:16:48 följande:

Nja. Varför bestämma att andra vuxna inte får ta en glögg? Vad kan det skada? Så känslig får man inte vara.

Finns ju alkoholfritt glögg - Men det kan ju vara som så att det där med alkohol kan vara känsligt. Men vi kan ju diskutera om saken?

För mig spelar det ingen roll i alla fall.

Svar på tråden Digital Julfika!