Inlägg från: Anonym (Äpple och päron) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äpple och päron)

Blev utskälld för att dottern sparka en gubbe

Anonym skrev 2024-10-26 23:53:28 följande:
    Nej, attackerad måste man väl ändå acceptera att bli? Det är ju ändå inte hans gata liksom.
    Samma om det hade varit ett ungdomsgäng som sparkat ner honom. Vad skulle han där att göra?
    Wow! Jag har aldrig inser att ett tvåårigt barn i barnvagn kan göra samma skada på en människa som ett helt ungdomsgäng kan göra. Tack för att du öppnade mina ögon. Nu förstår jag varför det finns så många rättsfall där ett barn i barnvagn har misshandlat en person så illa, så att man kan tro att det var ett ungdomsgäng som slagit ner offret. 
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-27 01:46:49 följande:
    Det heter "äpplen" i plural.
    Tack för ditt meningslösa svar i detta fallet. Nu syftade jag på frukterna. Jag valde två frukter. Ett äpple. Ett päron. På vilket sätt är det viktigt för dig att jag skriver min påhittade nick i plural? Om jag vill skriva i singular är det väl upp till mig? Men nästa gång jag ska skriva ut två random frukter, lovar jag att skriva dessa i plural, eftersom det är så viktigt för dig att ett äpple och ett päron alltid kommer minst två av varje.
    EnAnonumius skrev 2024-10-27 02:30:19 följande:
    Hur kom du fram till den patetiska slutsatsen? 🙄
    Troligtvis eftersom han är fixerad av kvinnor och vad kvinnor ska göra med sina kroppar, hur deras kroppar efter en viss ålder och tror att andra män har samma tankar om kvinnor som han har.
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-27 02:34:41 följande:
    Men eftersom du bestrider min ovedersägliga Alfafakta så hade jag fel. Det heter inte äpplen i plural. Du är anmäld för språk förvanskning med särskrivning.
    Var har jag särskrivit? DET var i så fall slarvigt av mig. Där skyller jag på att klockan är 02.38 och jag är svintrött.
Svar på tråden Blev utskälld för att dottern sparka en gubbe