Inlägg från: Anonym (Kan inte bry mig mindre.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kan inte bry mig mindre.)

Kent konserterna

Tillgång och efterfrågan. Om biljetterna såldes slut så bevisar det ju bara att de inte är för dyra. Du kan ju alltid roa dig med att räkna ut hur mycket varje bandmedlem får ut rent i fickan (efter alla kostnader är betalda). Personligen är jag inte intresserad så jag tänker inte räkna ut det. Om biljetterna hade varit billigare så skulle de bara ta slut ännu fortare (och sen säljas dyrare på svarta marknaden).

Anonym (Isola) skrev 2024-10-26 15:45:29 följande:

Det finns bara ståplaster kvar har otur fick inga aqua biljetter heller jag hade biljett. sålde den för jag  ville ej stå utan sitta nu kan jag ej köpa en sittplats biljett på resale jag fick ej heller biljetter till johan ståhl så 3 ggr otur med biljetter

Du kanske skulle ha köpt en sittplatsbiljett direkt om det var det du ville ha istället för en ståplatsbiljett.
    Anonym (Isola) skrev 2024-10-26 16:21:08 följande:
    det fanns inga kvar. Bara på etage b och det vill man ej ha!!! fanns bara 1 ståplats när jag kom in den 21. Sista biljetten sen var det slut. vill ha a sektion! det finns b sektion nu den 25. vill ej ha. de ska då vara billigare men kostar samma pris för sämre plats!
    Varför ska de sälja något billigare när det ändå finns folk som gladeligen betalar fullpris.
Svar på tråden Kent konserterna