Inlägg från: Anonym (Isola) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Isola)

Kent konserterna

Fick inga Kent biljetter men är iof inget fan var en present till en annan. Men vet ni de tjänar 228 miljoner på dessa 6 konserter 38 000 biljetter per konsert och de kostar 1000 kr styck. 380 000 kr per konsert gånger  6. 228 000 000. tjänar de sammanlagt då på 6 konserter De tjänar 45 miljoner per medlem i bandet om man sen delar det med 5 sen tillkommer lite merc avgifter och en del ska ha platinum biljetter med

• Svar på tråden Kent konserterna
  • Anonym (Isola)

Asså att de på övre etage med ska kosta 999 kr då det är sämre plats är dåligt!

• Anonym (Isola)

Även de med sidosikt... .Finns ju bara ståplats och sektion b övre etage kvar där vill man ju inte sitta men 1 biljett på a etage trodde man att man skulle få tag i men icke

• Anonym (Isola)

Ska jag köpa 2 ståplatser och sen sälja dem dyrare är det resale på dem hur mycket mer kan man säljha den för på axs än man köpt dem för? på ticket master kan man lägga på 100 kr mer

• Anonym (Isola)

Det finns bara ståplaster kvar har otur fick inga aqua biljetter heller jag hade biljett. sålde den för jag  ville ej stå utan sitta nu kan jag ej köpa en sittplats biljett på resale jag fick ej heller biljetter till johan ståhl så 3 ggr otur med biljetter

• Anonym (Isola)
    Anonym (Kan inte bry mig mindre.) skrev 2024-10-26 15:56:59 följande:
    Du kanske skulle ha köpt en sittplatsbiljett direkt om det var det du ville ha istället för en ståplatsbiljett.
    det fanns inga kvar. Bara på etage b och det vill man ej ha!!! fanns bara 1 ståplats när jag kom in den 21. Sista biljetten sen var det slut. vill ha a sektion! det finns b sektion nu den 25. vill ej ha. de ska då vara billigare men kostar samma pris för sämre plats!
  • Anonym (Isola)

Är inte ens ett kent fans vet de har en skiva som heter vapen och ammunition, isola och hagnesta hill och kan pärlor, ff och en med andas till låt och att de kommer från eskilstuna. jag kollar ej på simspons heller men vet vad alla i familjen heter och likaså att shreks tjej heter fiona

Svar på tråden Kent konserterna