• Anonym

Ser yngre ut?

Du har helt rätt ts, och denna tråd börjar genast med att bevisa din tes.

• Anonym
    Anonym skrev 2024-10-26 15:12:55 följande:

Du har helt rätt ts, och denna tråd börjar genast med att bevisa din tes.

I synnerhet anonyma kvinnor på nätet, som sagt.
    Jag finner det skrattretande.
  • Anonym
    Freddie K skrev 2024-10-26 15:15:25 följande:
    Jag tar åt mig och väljer att svara. Det är inget jag har hittat på att jag ser yngre ut. Jag har fått höra det i hela mitt liv, vilket har varit frustrerande många gånger eftersom att folk inte tog en på allvar. 
    Fast ts riktade sig åt kvinnor.
    Du får såklart gärna svara ändå, men det var det som jag kommenterade på.
  • Anonym
    Freddie K skrev 2024-10-26 15:18:37 följande:
    Jo, jag vet att TS riktade sig åt kvinnor, men jag tänker att det finns väl män med som har det så?
    Visst kan det vara så.
    Dock upplever jag inte att män briljerar med det på samma sätt.

Män är mer som "det är som det är" och sen är det bra.
  • Anonym
    Anonym (Em) skrev 2024-10-26 16:06:11 följande:
    Är ju inte direkt ovanligt att se yngre ut. På samma sätt som att en andel ser äldre ut än sin ålder. Inte säkert att alla ljuger eller missbedömer bara för att de är anonyma.
    För att citera ts.

(Fast visst är det fint att drömma... speciellt på dagen?)

"Om majoriteten skulle se yngre ut än sin faktiskt ålder så är det inte utseendet som är ungdomligt utan uppskattningsförmågan som är kass."

Eller för den delen se äldre ut. Så länge inte majoriteten bedöms relevant så är uppskattningsförmågan kass.
  • Anonym
    Anonym (Öh, tvärtom va?) skrev 2024-11-05 13:44:55 följande:

haha! Har bara hört två kvinnor säga att de ser yngre ut. Den ena är min mamma, och ja! hon ser yngre ut än vad hon är. 67 och har inga rynkor alls i ansiktet.

den andra är jag själv. eftersom alla blir chockade av att höra min riktiga ålder. Så ja jag ser uppenbarligen yngre ut. jag måste säga det i försvar när r ex en mycket yngre kille raggar på mig eller någon tror att jag har småbarn. Jag är 36 och mitt barn snart 13.

har däremot träffat på män som är 40+ som skrytsamt säger att de minsann också ser yngre ut. De har har varit precis lika tunnhåriga, har delar av opigmenoterat skägg och med allmänna ålderstecken i ansiktet som man kan förvänta sig hos en man i deras ålder..

min pappa och halvbror Som båda ser påtagligt mycket yngre ut än sina riktiga åldrar har aldrig sagt ett knyst om det själva. De har alltid att yngre ut och är idag 77 samt i 45-årsåldern.

Måste bara fråga, hur tar du hand om alla chockade människor?
Svar på tråden Ser yngre ut?