Juliii86 skrev 2025-01-11 12:02:13 följande:
Åh vad jobbigt! Jag förstår att du känner dig besviken. Så var det för mig också. Jag fick utslag på dag 17 och jag var orolig över att få utslag på måndag för de sa likadant till mig att det skulle vara stängt på söndag.
Jag hoppas att du får utslag imorgon. Tar du förresten letrozol för ägglossning? Testar du med cb digitalt med glad gubbe på? Det ska vara den rosa paketen.
Själv fick jag vänta ytterligare en mens för min försvann efter att jag gjorde en operation innan FET och de ville att jag skulle testa utan leztrol och jag får aldrig utslag på äl tester då jag har pcos. Så då fick jag ta Letrozol det var då jag fick utslag på dag 17.
Va inte ledsen, det kommer ordna sig ska du se. Blir det så att du får ägglossning sent så har du fortfarande chans att göra FET än att det ska gå till spillo. Bättre att du tänker på att det ska gå rätt till och att du får en ordentlig ägglossning på rätt dag. Själv fick jag vänta 7 månader innan jag fick göra FET på grund av polyper jag hade i livmoderhals annars hade jag varit nära BF nu. Det var en lång resa dit men jag tog mig igenom det för jag tänkte att nu måste jag tänka på att ha rätt redskap för att det ska fungera och det får ta den tid tar.
Känns som allt man gör I denna resan bara är att väntar och ibland tryter tålamodet 🤣 imorse hårdare än andra dagar. Men hoppas såklart på positivt imorgon men det känns inte så 🤔
Använder cb digitalt med glad gubbe. Tar ingen letrozol. Har aldrig haft problem med ägglossningen så vi skulle göra allt i naturlig cykel.
Oj i 7 månader ? Ja det är såklart att det viktigaste är att allt går rätt till. Man får bara bita ihop ett tag till!