Någon mer som ska göra FET
Hej Julii86 jag gjorde en insättning igår är på ruvar dag 2 nu. Sjuuuukt lång väntan alltså !
Hej Julii86 jag gjorde en insättning igår är på ruvar dag 2 nu. Sjuuuukt lång väntan alltså !
Hej. Jag gjorde en frys återföring. Hoppas + nu då de blev minus I oktober. Testdag 23nov.
Ja verkligen. Blev så ledsna. Men hoppas, hoppas verkligen på + nu. Så blev de med sonen
Men han va färsk Men ska väl inte spela någon roll med ett fryst. Embryot jättefint, goda förutsättningar, starkt, pigg och hade redan börjat vilja krypa ur skalet sitt. Jaja ok ja nä nu vill man bara helgen ska va över sällan man vill de hehe. Men tänkte ska jag tjuvtesta så blir de på lördagen då de är egentligen den 25e jag har rätta dagen. Men tänker då de va + på dag 12 med sonen så är de + nu borde de ju visa de på dag 12 denna gång
Ja nä det är ju inte det. Å ja är ju bra att embryot är i bra kvalite osv. Verkligen hoppas på de blir ett + nu
Vet man inte ska grubbla osv, men det är svårt men blir väl egena inte bättre utav det. Tror inte jag kommer tjuvtesta denna gång, ja kanske men då på dag 12 precis som med sonen. Vet inte riktigt när hcg hormonet drar igång . Borde ju va goda chanser liksom när den vill börjar krypa ur sitt skal liksom.