Inlägg från: Anonym (Halvsvensk man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Halvsvensk man)

Jag är starkt emot abort förutom när..... Varför är alla svenskar för abort?

kusbölehelvete skrev 2024-10-25 00:39:41 följande:

Är det inte bättre att sterilisera alla pojkar som föds och när de möter en framtida partner och de skriver kontrakt på att de båda vill ha barn så återställer man steriliseringen, vad många oönskade barn som inte skulle bli till då.

Nu är det ditt inre feminist-demon som talar och inte du, bara så du vet. 

Ingen begår nått extra av kvinnor. Hon behöver inte ens behålla barnet efter födseln om hon nu inte har ett uns av ansvarskänsla och empati i kroppen. Hon är fri att frigöra sig från barnet. Men hon har inte rätt att ta död på fostret bara för att det ska passa hennes egoistiska agenda. 
    kusbölehelvete skrev 2024-10-25 00:39:41 följande:

Vi leker med tanken att TS önskan blir lag, vad mer ska då bestämmas över de kvinnor som tvingas att föda ett oönskat barn?
    Ska de sättas på institution så man kan övervaka att de äter rätt och inte lever som vanligt och kanske röker/dricker under sin påtvingade graviditet 
    Hur ska bortfall av inkomst kompenseras, skulle jag bli gravid igen och få en sådan graviditet som jag hade sist hade jag inte kunnat jobba på mitt jobb mådde för dåligt och hade för ont.

Är det inte bättre att sterilisera alla pojkar som föds och när de möter en framtida partner och de skriver kontrakt på att de båda vill ha barn så återställer man steriliseringen, vad många oönskade barn som inte skulle bli till då.

I vissa länder avrättar de kvinnor som begår abort då det är likställt med mord. 

Jag säger inte att man ska avrätta folk, jag är emot dödsstraff. Men bara för att ge lite perspektiv på vad folk här förespråkar. 
    kusbölehelvete skrev 2024-10-25 00:52:05 följande:
    I vissa länder får vuxna män gifta sig med barn, bara för att det är ok där så är det inte ok här.
    Att blanda in andra länders lagar/regler/traditioner spelar ju ingen roll här 
    De överväger nu att införa dödsstraff i Texas för abort, bara så du sätter det i ett kulturellt perspektiv. 

Svenska lagar kan ändras. Det är inga naturlagar. 

Vi är många som inte vill tillåta aborter i Sverige. Och andelen blir fler för varje dag som går. 

Vi ska ändra detta med tiden så folk som begår abort döms till livstid. Sanna mina ord. 
    kusbölehelvete skrev 2024-10-25 00:50:04 följande:
    Du verkar tycka att det är ok att styra över kvinnors kroppar så varför inte göra detsamma på pojkars?
    Nej. Jag tycker det är rätt att rädda livet på en individ skapad av gud genom att tillfälligt styra över kvinnor som överväger att göra slut på fostret och därmed eliminera den blivande människan. 

Kvinnan ska anpassa sig. 
    kusbölehelvete skrev 2024-10-25 01:02:12 följande:

Varför tycker du det är mer rätt att bestämma över en kvinnas kropp, att riskera hennes liv än att göra ett litet klipp på pojkar för att sedan återställa det när han och den tjej han hittat är redo för familj?
    Vem ska kontrollera så att en kvinna som är påtvingad en graviditet inte gör något olämpligt under den tiden? Vem ska ersätta förlust av inkomst?
    Har du sett för mycket på A handmaids tale?

Ska vi dra saker till det extrema så borde ju män då inte få runka, den satsen hade ju kunnat bli till ett liv. 

Jag vill inte behöva jämföra män och kvinnor. Men gud är herre och alla profeter är män. Mannen ska leda, kvinnan ska följa. Mannen ska tala, kvinnan ska lyda. Mannen är stark, framåt. Kvinnan är omhändertagande och ska lyssna, anpassa sig. 

Så ser jag och många andra det. Tolka inte de översta raderna så drastiskt nu. Självklart är det flexibelt och vi ska inte leva som på stenåldern. Men rent principiellt för att svara på din fråga. 

Kvinnan ska ta hand om sitt barn. Att kontrollera allt varje sekund går inte. Men aborter ska förbjudas. Och det kommer förbjudas. Vi är bara inte där än. Men det går åt det hållet när vi är tillräckligt många och ni andra sekulära fån är i minoritet. 
    Anonym (21-årig tjej) skrev 2024-10-25 01:06:15 följande:
    Bra skrivet
    tack. 
    kusbölehelvete skrev 2024-10-25 01:06:24 följande:
    Tycker ju att mannen borde anpassa sig, bara att Snipp Snipp så kommer antalet aborter minska då kvinnor inte behöver oroa sig för preventivmedel som inte fungerar, män behöver inte oroa sig för det han heller.
    Sen när han hittar rätt så går de till famileplaneringsbyrån, visar upp inkomst och längd på förhållandet och skriver ett kontrakt på att de båda ska ta hand om det blivande barnet.
    Tänk vad mycket billigare det skulle bli än sitt förslag 
    KVINNAN ska ta hand om barnet i första hand. Det är hennes främsta roll på den här planeten. Mannen ska självklart också vara med och bidra om han kan och vill. Jag tycker båda ska hjälpa till och ta ansvar. Jag är för att män och kvinnor tar gemensamt ansvar. 

Men kvinnan har den största rollen. 
    kusbölehelvete skrev 2024-10-25 01:06:24 följande:
    Tycker ju att mannen borde anpassa sig, bara att Snipp Snipp så kommer antalet aborter minska då kvinnor inte behöver oroa sig för preventivmedel som inte fungerar, män behöver inte oroa sig för det han heller.
    Sen när han hittar rätt så går de till famileplaneringsbyrån, visar upp inkomst och längd på förhållandet och skriver ett kontrakt på att de båda ska ta hand om det blivande barnet.
    Tänk vad mycket billigare det skulle bli än sitt förslag 
    Vi ska se till så att så mycket ändras i Sverige med tiden. Du anar inte. 

Det här är början på slutet för era aborter och andra dumheter. Mycket ska införas här nu med tiden. Era galenskaper ska stoppas på alla fronter. 

Vi ska införa dödstraff för mord. 
    Livstid för aborter.
    Förbud mot feminism och andra ideologier som strider mot gud. 
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-25 01:18:36 följande:
    Vi ska se till så att så mycket ändras i Sverige med tiden. Du anar inte. 

Det här är början på slutet för era aborter och andra dumheter. Mycket ska införas här nu med tiden. Era galenskaper ska stoppas på alla fronter. 

Vi ska införa dödstraff för mord. 
    Livstid för aborter.
    Förbud mot feminism och andra ideologier som strider mot gud. 
    Ty jag är emot dödsstraff, men det kommer också införas med tiden. 
    kusbölehelvete skrev 2024-10-25 01:18:34 följande:
    Är det inte enklast om du tar och flyttar dit aborter ej är tillåtna så slipper du bry dig om vad som sker kring dig.
    Den som leder är den som är vettigast och mest kunnig kring det ämne som avhandlas och där är det nog 50/50 mellan män och kvinnor.
    Vadå kvinnan ska ta hand om sitt barn? Mannen då?
    Som sagt, ska vi ha en framtid utan aborter så är det enklast att sterilisera alla män och återställa när det är dags för barnalstrande.
    Betydligt billigare att göra så och då får ju verkligen mannen styra och ställa om sina spermiernoch eventuella framtida barn
    Mannen och kvinnan ska helst ta hand om barnet tillsammans. Men kvinnan har företräde och det är hennes viktigaste uppgift i livet. Hennes hemmaplan. Helt och hållet. Där är mannen i bi-aktör, om än aktiv. 

Lyssna på mig nu! 

Jag ska inte flytta någonstans. Jag är halvsvensk och född här så Sverige är mitt land. Jag ska förvandla Sverige till det land jag vill att det ska vara. Ett land som respekterar gud, respekterar familjen mellan man/kvinna, respekterar ofödda bebisar och alla levande människor. 

Den här satanistiska och feministiska ideologin ska utrotas med tiden. Sanna mina ord. Inga mördare ska släppas ut på gator igen. Grova brottslingar ska lära sig att inte trotsa staten och polisen. Aborter ska stoppas och förbjudas. Feminism ska förbjudas. Allt som är emot guds ord ska förbjudas här. 

Om du tror att jag snackar skit så vänta bara så kommer du få se. De här satanistiska ideologierna kommer snart få ett abrupt slut. Inom 30-50 år är allt jag skrivit ovanför verklighet i Sverige. 
Svar på tråden Jag är starkt emot abort förutom när..... Varför är alla svenskar för abort?