kusbölehelvete skrev 2024-10-25 01:18:34 följande:
Är det inte enklast om du tar och flyttar dit aborter ej är tillåtna så slipper du bry dig om vad som sker kring dig.
Den som leder är den som är vettigast och mest kunnig kring det ämne som avhandlas och där är det nog 50/50 mellan män och kvinnor.
Vadå kvinnan ska ta hand om sitt barn? Mannen då?
Som sagt, ska vi ha en framtid utan aborter så är det enklast att sterilisera alla män och återställa när det är dags för barnalstrande.
Betydligt billigare att göra så och då får ju verkligen mannen styra och ställa om sina spermiernoch eventuella framtida barn
Mannen och kvinnan ska helst ta hand om barnet tillsammans. Men kvinnan har företräde och det är hennes viktigaste uppgift i livet. Hennes hemmaplan. Helt och hållet. Där är mannen i bi-aktör, om än aktiv.
Lyssna på mig nu!
Jag ska inte flytta någonstans. Jag är halvsvensk och född här så Sverige är mitt land. Jag ska förvandla Sverige till det land jag vill att det ska vara. Ett land som respekterar gud, respekterar familjen mellan man/kvinna, respekterar ofödda bebisar och alla levande människor.
Den här satanistiska och feministiska ideologin ska utrotas med tiden. Sanna mina ord. Inga mördare ska släppas ut på gator igen. Grova brottslingar ska lära sig att inte trotsa staten och polisen. Aborter ska stoppas och förbjudas. Feminism ska förbjudas. Allt som är emot guds ord ska förbjudas här.
Om du tror att jag snackar skit så vänta bara så kommer du få se. De här satanistiska ideologierna kommer snart få ett abrupt slut. Inom 30-50 år är allt jag skrivit ovanför verklighet i Sverige.